Mohahahaha

Hej allihopa, everybody!
Helt seriöst.... Have yáll missed me? Det här är Allhelgonasvinspöket som skriver en Scary Special...
D.v.s bondehelvettet med Svininfluensan...
I tisdags började febern, hostan och näsblödandet på nätterna. Igår kom väggen vid 4 då jag även började få ett konstant tryck över lungorna som kan liknas vid av att bli "ihoptryckt" av min 105 kg tunge bror =)


Idag är det tack och lov betydligt bättre och jag tror kvällen kommer att bli riktigt bra, det är ju Körslaget :D
Jaa jag tycker helt seriöst att det är bra. Inte lika bra som Idol men betydligt bättre än "Inlåst" eller vad det där bögprogrammet på 4:an heter där dom där stackars stackars småpojkarna sitter inne i fleeeera daaaagar på ett fängelse med varandra och några äldre killar som vill hjälpa dom på rätt väg i livet. Vad är problemet? Dom är typ inte gamla nog att köra moppe. Säg åt deras pappa att banka lite vett i dom, och då menar jag verkligen banka. Det är ju inte direkt hårda killar som är där utan nördar. En åkte hem efter en natt för att han tyckte att det var obehagligt att sova i en cell.. buuuuuu huuuuu... Stackars stackars gangster. Inte undra på att han är stökig i samhället, han är ju fan efterbliven? det finns ju inte ens någon hotbild där och ändå så bangar han... Aahh jag orkar inte tänka mer på det för jag blir så satans arg.. känner hur febern stiger för varje mening!

Nog om det. Nu undrar alla förstås, var har jag varit alla dessa månader? Och det tänker jag inte svara på. För jag är ett ekorrhjul...and I like it :D Minns inte när jag slutade skriva riktigt men jag tänkte dra en liten snabbresumè av mitt liv från slutet av våren till nu :
Bytte jobb till Kelter Bygg ( det bästa jag har gjort, jag trivs tro det eller ej ännu bättre än på förra firman)
Sommar med kusinen uppe i Schtaan, guld!
Höstmys med Julia och svininfluensa... Guuld.
Och sist men inte minst så har ju hockeyn dragit igång igen... Boyaka! Trea i serien nu...sorgligt nog en 2-3 torsk igår, annars hade vi legat tvåa! Jag var såklart inte med, jag är ju ett svin... Kunde inte ens hejja :(
Så att sådär ser livet ut just nu Så varför ska man blogga? Det enda ni missar (på min bloggish iaf) är ju det skitsnacket som Julia och mina boysisar på Kelter Bygg och i laget får stå ut med... Och vem vill höra det?
Ingen hoppas jag!
Nu ska jag lasta in mig själv i duschen för det har börjat lukta köttbullar i min omgivning. Det hade vart råhärligt med en liten truck just nu som kunde lyfta in mig och stolen rätt in på toan så jag slapp gå. Just nu känns det som en utav dom jobbigaste saker jag ska göra i hela mitt liv... Så jag skjuter upp det ett tag till. 
Jag och Jullan såg på Postkodsmiljonären igår, ja vi har inget annat än svt 1, 2 och tv4... men snart kommer Telia, då tar vi kanalpaket Stor, 39 kanaler.. tjatjing :D
'Iaf, så på slutet så var en 20 årig norrländsk dåre, numera bosatt i Linköping där han studerade, uppe i heta stolen. När han och Sjöberg chattade lite innan så var han som "kläm-check" och trodde att han var king. Körde med olika dialekter och hade sig. Hade med sig sin stuggranne som såg ut att behöva en kontaktperson. Jaa jag ville spy... 
Så kom första frågan:
Vad kallas den dryck som kan innehålla frukter, bär och ibland Yoghurt?
A.Smoothie . B. tjaffs. C.Tjaffs. D. Tjaffs.

Då säger pajasen skitnöjt:
- Hmmm.... Då tror jag att jag chansar på... (konstpaus)... Smooooffiiieee

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Jag ska se om jag hittar det på Youtube för det är fan det fulaste jag har sett!




Sist och mest så vill jag ägna en stund till min/vår älskade Dixie som har lämnat familjen under hösten. Självklart i stor sorg och saknad, jag får fortfarande ont i hjärtat och ångest när jag tänker på det. Men ibland så går det bra, då blir man bara lycklig när man tänker på hur fin hon var och hur mycket hon har gett oss genom åren. Jag hoppas och antar att det kommer att bli lättare och lättare med tiden att se det så och förhoppningsvis kan man om några år tänka på henne och känna 100% glädje/ tacksamhet för att vi fick ha henne den tid vi faktiskt fick. 

Ikväll tänder jag några ljus för min älskade gumma så att hon sover gott



Det var allt från Bonden, sätt på er en kinky outfit nu och sug på allt som rör sig.
Ja mena, Det är ju ändå Halloween

Kommentarer
Postat av: #77an

dags att ta detta på allvar rickard, upp me bloggandet!

2009-12-19 @ 16:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0