Utlandsresa!

Hello everybody!
Idag har jag bestämt mig för att fly landet, redan på lördag dag =) Jag ska åka buss med en massa mysiga pensionärer till Norge där Jullan står och väntar med öppna armar! Det ska bli kul att få se vad det är för biatches hon bor med egentligen... Efter vad jag har hört så är det bäst att ta med sig skyddväst och öronproppar...
På lördag vet jag!

Dagen har varit kjempebra, jag har kört ett bra bröst/magpass på morgonen och ätit bra. Sen blev det 360 och det gick ännu bättre. Jag blev upplockad från AHL laget till NHL och där gjorde jag succé i första matchen... Gick in och hängde i första bytet. Bytet efter assade jag.. Var inne på ett till framåt innan slutsignaen gick.. Jag är kung =) Det enda som gör ont i hjärtat och troligtvis kommer att få mig att byta klubb är något jag inte kan påverka.
5:an är upptagen :O

När jag flyttades up från Griffins till Detroit så gick jag också från # 5 till # 7... Helt oacceptabelt! 
fattar ni vilket problem det här är? Antingen får jag skada Lidas på något sätt.. Undrar om det går att leja någon i spelet? Tveksamt va... :P
Eller så får jag se till att tradeas till ett lag utan en femma i ordinarie trupp =)

Näe färdigspekulerat! Nu ska jag ta tag i livet och hetsäta lite efter våran träning innan jag går in i NHLvärlden igen... Trevlig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0