Tuesday

Hej alla barn!
Idag har det gått utomordetligt bra på jobbet med putsning och så vidare, men det är inte det jag ska prata om. Utan det är såklart kvällens match mot Lidingö uppe i Contigahallen. Dom är ett av seriens bästa lag, trots att dom har bin i halsen som oftast visar sig när dom frösöker säga bokstaven i just. Som vin, ida, lina, citron, lite, viska, dricka, fina osv. Så för att kunna slå dom så måste vi prestera på topp och jag tror faktiskt vi kan göra det. Pär griibas ledinas ringde mig för en liten stund sen och "tog tempen" inför matchen. det kändes bra tyckte han. Jag känner mig också laddad och pigg, trots att jag körde 1 timmes benpass igår på gymmet, gick hem och åt, gick upp till träningen och tränade och sedan vandring hem igen! ( Va snyggt jag fick in det där med träningen så det inte alls verkar som jag är nöjd över det..ler* )
Fyndade förresten på Flygis efter träningen när jag handlade mat, en kalle Anka tidning. Fattar ni hur länge sen det var man läste kalle? Han är riktigt bra fortfarande kan jag lova! Så nu i veckan är alla bjudna på Högläsning hemma hos mig mellan klockan 06.15 och 06.30 under frukost.

Med i tidningen fick jag också en grym mössa som jag går runt i här hemma tillsammans med min "riktiga män luktar Diesel" t-shirt..... Som ni ser är mössan i perfekt storlek för mig så jag är riktigt het..... Nice =)
 

Nu ska jag lägga mig och ta en powernap innan jag ska upp till allvaret, Go CALCONS!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra match krigarn!

2009-01-13 @ 22:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0