Tar renen!

Gästbloggning: Lotte

God dag. Idag har det varit ganska skönt väder här uppe i norr. Helt klart en bra star på veckan.
Cirkus - 6 grader, måttliga sydostvindar (?)  och lite lätt snöfall :)

Lillen i norrtan har haft en dag ledig åt tvättning, gymning och diverse annat.
Jag har inte haft en ledig dag.. men den har vart bra ändå.. lite skola.. lite balklänningsprovning osvosv.
Kvällens planer är gymmet, film och sömn.
Vet ej vad bonden ska göra men skulle tippa på träning, mat och disneyfilm. kanske lite glass på det?

För övrigt så kan jag tipsa alla desperata singlar där ute om ett av de bästa raggningsställena i världen. Friskvårdskompaniet här i skellhell. Vårt största gym.
Här finns killar och tjejer i alla åldrar och former.
Stora, små, muskelknuttar, såna som tror dom är muskelknuttar, äckel, lastbilschaffisar, mammas kompisar,
Såna som glömmer raka sig under armarna, såna som sitter i samma maskin och vilar i 45 min osvosv.
Det finns nog ngn för dom flesta.. fast som sagt så ska man vara ganska desperat  före man testar här.

Och helt allvarligt så skulle jag aldrig sluta flänna om ngn gjort det här för mig:
(se hela, rickeprick började gjåta :] )



Nu ska jag äta lite sen bege mig mot raggarstället nummer 1. Lääääängtar..........


Puss!

Kommentarer
Postat av: du vet han med E ;)

http://www.youtube.com/watch?v=wsBYhM3ECAM

2009-01-19 @ 22:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0