Syskonkärlek...

Ikväll så har jag haft en väldigt intresant dialog med min syster på Msn. Vi gick igenom hennes träning i vår, vad hon har för mål, hur hon skulle träna för att uppnå dom osv osv. Sen började vi halka in mer och mer på samtalsämnet "killar", något som vi ofta gör och jag tror att det beror på att jag är lite orolig. Både jag och henkebor för långt bort för att kunna hålla koll på vad våra odågor till systrar håller på med.
Visst, man skulle kunna flyga hem varje helg och sätta sig på en 18-åring med finnar och säga
-Rör och du dör

Men det blir för kostsamt. Då är det bättre att göra som man gör nu, kolla upp lite namn osv och vara kaxig på avstånd. Det är ju lättare att hålla en cool attityd då. ja mena, hur många killar skulle ha respekt för mig om dom såg mig nu? Med ett stort Bamseplåster i ansiktet så sitter jag framför datan i mjukisdress, dricker blåbärssoppa och skivar i mig banan för att jag inte kan gapa så stort. Jag kan inte garva eller göra någon form av grimas för att då riskerar limningen att släppa plus att mitt högra öga rinner lite okontrollerat. D.v.s att jag gråter titt som tätt... Respekt, näe inte direkt!
Så vad gör man? jo man kaxar på Msn såklart =P

Lotte says:
nej jag vill inte ha ngn kille alls eller om ngn ruggigt fräsch dyker upp så kanske?
Rickard says:
vem försöker du lura?

Din blomma skövlades bort för två år sedan!!

Lotte says:

NEJ

jag böev INTE av med oskulden för 2 år sedan!

Rickard says:
Okej

Men dom kör fortfrande åkergräsklippare?

Lotte says:

hahahahahah nej det gör dom itne =P eller folk vill köra åkergräsklippare.. men ängen som blomman växer på är stängd för obehöriga äga ej tillträde!

Rickard says:
nej men det hindrar dom inte från att smygplocka lite gräs på ängen och onnanera till

Lotte says:

hahahahahahaha

Rickard says:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

Lotte says:

du är så sär!!

Lotte says:

det är taggtråd runt ängen! dom kommer verkligen inte in!

Rickard says:
haha sluta, jag skrattar så mitt sår spricker!!!

såg du mitt klipp på bloggen idag från morgonsoffan

Lotte says:

haha nej det såg jag itne?

Rickard says
:jag älskar när den lilla ugnen säger

"mamma har blekt sitt anus"

och så svarar hon ömsint

"ja det har jag gumman" hahahahahahahahahahahahah

Rickard says:
hahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha

SE DET!

Lotte says:

HAHAHA du är SJUK

det är synd om dig

spara den här konversationen !!!!!
Rickard says:
haha ska jag lägga ut den på bloggen?

Lotte says:

hahahahahaahhahahhahahah

ja

Rickard says:
hahahahaha lite redigerat såklart..jag kan fixa

Lotte says:

haha ja bra!

Rickard says:
MUPP =D

Tror du mor å far blir stolt över det här inlägget?

Lotte says:

haha jo

Rickard says:
Vi kan säga att jag var hög på smärtan från mitt sår så jag inte visste vad jag skrev....Så får du all skit =)

Lotte says:

hahahha nej


 Här är en bild på när jag och syrrorna var hos farbror förra sommaren, gick på Grönan och spökade =)
Synd att inte Henke kunde vara med för det var riktigt roligt!

Nog om det!

Så får det bli, mamma och pappa... Det är Lottes fel alltihop =)
Love you
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0