Någon form av rekord?

Hello party people!!! =)
Igår var det dags för en spontanutgång med boysen. Bestämde mig rätt sent för att köra fullt ut och det ångrar jag... NOT!
Grymt kul var det! Började med förkrök hemma hos Johanna med boysen + lilla mysAnge och Lina som var med och minglade lite =) Med mig i bagaget hade jag Vodka och så en liten gåva till församlingen ... Fisken. Oj oj oj, vilken shot!
Sen när syster traskade hem med Lina för lite pyjamasparty så drog vi vidare upp på Mooooowgleys för Dansbandskväll.. Och jag säger bara Go Dansband! Helvete så mycket bättre det är än vanlig trancekväll!!! Som ni förstår så upprepade jag förra helgens Asshakeing på Danceflooret.... Och tro det eller ej...
men historien upprepar sig!!!!
Så här ser nämligen minanyinköpta (igår) skor ut dagen efter hahahahaha =)

Nu den här gången var det iof billiga skor från Din Sko, men faktum kvarstår:
Jag har dansat sönder 2 par skor på 2 helger... Slå det den som kan haha =D Ni kan kalla mig Michael.. Michael J... Michael J Jackson... Mr. Mooonwalker, that´s me!

Aja nog om det,  nu sitter jag här och mår skit istället. Ange och Lina har åkt och det enda som är kvar är skiten dom lämnade efter sig... Och det var inte lite kan jag tala om, hur fan lyckas tjejer? Dom har varit här i två dar och nu ligger det 15 påsar på golvet, en drickyoghurt, en festis, matrester, lite disk och värst av allt, Anges långfillingar!!!!
Så nu går jag runt och gör det jag är bäst på, städar efter andra.. Född till städare i allt. Hockey, jobbet, familjen, kompisarna, tjejen, djuren... Vad jag menar med det kan ni ju fundera på. Om ni känner er osäkra så kan ni testa att sjunga hela det här inlägget till valfri melodi, det brukar räta ut många frågetecken?
Nu kommer snart Bea och Ida med mat till sig själva i.o.m att jag redan ätit. Dom kan helt enkelt inte hålla sig ifrån mig... På tal om personer som har svårt att låta bli mig, igår fick jag ett mys-sms från en liten söt sak i Örebro... det löd:
"Du är allt jag önskar :) "                                                    Fniss*

Innan det här inlägget spårar som dom brukar göra när jag är bakis så stoppar jag det. Lägger upp en konversation jag har med Woxxa nu på msn istället =)

Daniel says:
BOLLNÄS är i FINAL I KÖRSLAGET

Rickard says:

nej det är dom inte

Rickard says:

Det är en bugg

Daniel says:

JOOOO!

Daniel says:

dom å reik

Daniel says:

erik

Daniel says:

hahahahhhahahaha

Daniel says:

Daniel says:

sååå nööjd

Rickard says:

Ni i Bollnäs åkte ut med Hanna och den där gayen som grät när dom övade på Gabriellas sång

Daniel says:

hahahah

Daniel says:

inte inte då!

Daniel says:

heeeeeeeeeey hejja Bollnäs hoha!

Rickard says:

Helt seriöst nu får du lägga av...enda anledningen till att ni är kvar är för att ni ska fokusera på det där istället för att störa övriga Sverige

Rickard says:

Nu kan alla 20 familjer som bor i Bollnäs koncentrera sig på att göra Flaggor där dom hejjar fram sina syskon/pappor/mammor(kusiner/farbröder osv som dom har i kören

Daniel says:

hahahah, nej nej! bollnäs har många framgångar som sverige tycker om!


 Transfer of "204-michael_bolton-how_am_i_suppose_to_live_without_you.mp3" is complete.


(Som ni ser så skickar jag lite kärlekslåtar till honom under tiden vi pratar, på så vis behåller han livslusten iom att han alltid får stock i våra diskussioner)


Daniel says:

Bollnäs är bra men jag hatar staden förutom när det är brännbollsyran

Rickard says:

Daniel says:

men filen är god, korven, osten, bandyn

Daniel says:

å köööööööören

Rickard says:

Filen kan jag eveentuellt tänka mig att fylla ut gropar i marken med...OM man inte dödar jorden vill säga...Korven är gjord på trebenta kor och innehåller gift, Osten vill jag inte ens tänka på ..bandyn är dom framgångsrika i, men det är också världens järndödaste sport....

Daniel says:

hahahahah! NEEEJ så är det verkligen inte!

Daniel says:

Daniel says:

Bollnäs är så bra som fan!

Daniel says:

vi kan ha den här disskusionen hela tiden men jag vägrar att ge mej;D

Daniel says:

Bollnäs är rätt bra ändå fast så jäkla trist att bo i!

Rickard says:

oj..mupp msn

Daniel says:

haha!

Rickard says:

Du vill itne bo i Bollnäs

Daniel says:

neee

Rickard says:

jag drömde att jag var i Bollnäs en gång, sov inte på fyra nätter efter det...vågade inte somna ifall John B skulle ta med mig dit ignen människa bör vistas...

Daniel says:

hahahah, sluta! eller det är bra!

Daniel says:

Rickard says:

Jag ska berätta "Skräckisar" för mina barn när dom är små så dom inte vågar åka dit

Daniel says:

om dom ska till fjällen så måste man åka igenom bollnäs

Daniel says:

typ

Rickard says:

det går åka via Norge

Daniel says:

lite onädigt?

Daniel says:

eller?

Rickard says:

Våra grannar är inte mkt at vara stolta över men dom är ändå klasser bättre...

Rickard says:

haha

Daniel says:

hahaha,

Daniel says:

säg nått som dom är bättre på?

Rickard says:

Skidåkning?

imorse Piskade dom upp en tjej som hette Jenny i en tung backe....hon var från Bollnäs

Daniel says:

hahahahahah

Rickard says:

Hon skulle egentligen inte få ställa upp iom att det var paralympics.skidåkning...men vart annars ska ni få ställa upp liksom?

Daniel says:

den enda skidåkaren vi har är anders södergren

Rickard says:

Du ser...en enda skidåkare i en hel stad...vad är det för fel på er?

Daniel says:

och hur många har skellefteå som är grymma som man känner till?

Daniel says:

å det är ändå 50 mil norr om bollnäs;D

Rickard says:

Arne Skoog, Sigge Andersson och Mickael Jonsson...

Rickard says:

säger dom namnen dig något?

Daniel says:

hahaha, neeej!

Inte mig heller, men det lät som sköna snubbar...vad tror du dom sysslar med på fritiden?

Daniel says:

haha!

Daniel says:

arne tror jag är jägare, sigge är tränare i simhopp och mickael är gitarrist!

Rickard says:

hahaha

Rickard says:

Du är ute och cyklar, Micke spelar ju bas

Daniel says:

haha jaja, men det är nästan iaf! ser likadant ut på långt håll

Daniel says:

Rickard says:det är sant...ungefär som med er, på långt håll ser ni ut som vilken Svensson som helst...sen när man närmar sig så börjar man se varningstecken... en arm är längre än den andra, ett öra är borta...inga tänder...en stor röv i ansiktet....och lukten..... fy fan...ingen tvekan längre...Bollnäs

Daniel says:

hahahahhha!

Daniel says:

har fan inga ord alltså

Daniel says:

är rätt knäckt

Daniel says:

Rickard says:hahahahahaha

Rickard says:Då var vi där igen..jag vann

Rickard says:Säg grattis...ställ dig på alla fyra och tappa tvålen

Daniel says:

haha, jag ka göra det när jag kommer å hälsar på;D

Daniel says:

okej?

Rickard says: det duger =P

nu kom bea och Ida så nu ska ajg mysa lite med dom

Rickard says:
ha en bra dag babe så hörs vi , pusssis

Daniel says:

se där!

Daniel says:

tack detsamma1

Daniel says:

hälsa dom!

Daniel says:

Pusssssssss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv, det va super trevligt!

SYnd på dina fina skor...Syster mår bra idag eller?

Det här med fylle bloggning, aj aj det va ingen höjdare;) Kramar!

2009-01-25 @ 16:07:55
Postat av: Sara

Tycker bloggen är cool, men jäklar vilket långt inlägg =P

2009-01-25 @ 17:50:21
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :D

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-25 @ 17:52:16
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0