Ledig dag

Då vet vi alla vad det handlar om, match mot Vallentuna i omstarten av Alltvåan... VIKTIGT!
Jag har varit ute och promenerat på morgonen för att få igång betongblocken som en gång var mina lår, käkat gröt och skallat väggen. Allt det vanliga plus att jag förbereder mig mentalt på mitt egna lilla vis...
Om vi tar den här ikväll (mot alla odds) så kan vi verkligen snacka om en smakstart =)
Jag tror vi kommer ge dom en bra match, i annat fall får jag kliva in med ljuddämpare i periodpausen mellan andra och tredje. För jag är Jason Bourne, ett mänskligt vapen...
Jag behärskar alla typer av vapen, tortyr, kampsporter osv osv.

TV-spelsskadad, jag? Nejdå =)
Jag köpte ett Xbox 360 nu när jag var hemma över jul och det är ju roligare än medel =)
Så alla ni som drömmer om att vara världsartister, rockgitarrister, lönnmördare, hockey/fotbollsproffs.... :
Se på mig, jag är allt det där


Ner med allt julpynt för nu springer vi mot sommaren och leriga åkrar =)
som småbarn kan leka på :o

Ps. Det är en del nyheter på Bondens blogg inför det nya året som jag har glömt att ta upp. Låt oss kalla dom Farmernews.(Jag älskar att jobba med internationella uttryck, expressions) 
¨Jag skulle vilja
Jag har beslutat mig för att låta mina småsystrar gästblogga här lite som dom vill för att avlasta mig lite grann. Det blir ju betydligt enklare att finna motivation när man titt som tätt måste be om ursäkt för deras inlägg och små påfund =) Hoppas iaf att ni gillar dom, för det gör jag... massa massa =)
Nyhet nummer två är att jag har godislöfte i minst ett halvår fram över, och det är väl lite därför jag låter odm skriva lite åt mig. Det blir ju inte lika lätt att skriva på i sinne här nu, iom att jag inte får lika mkt sockerkickar. Den största hemligheten bakom ett succéspårat inlägg är kort och gott en våldsam sockerkick. Jag tror att det är sockerkickar som ligger bakom det mesta här i världen. Typ krig, sportsliga framgångar, bråkiga ungar på dagis, ondskefulla lärare som ger ut mkt läxor, tränare som toppar upp laget och lämnar en på bänken, kärlek, hat, bibliotekarier osv osv.

Nej skärpning, nu blev det nån form av kick... Man kanske kan göra det omvända lika gärna = Låg i blodsocker leder till urspårning. Det tåls att utforskas vidare här under våren.... Eller vad det nu är =)

MATDAGS

Kommentarer
Postat av: PKF

Du kommer fuska!

2009-01-06 @ 17:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0