Julia... =)

Rickard says:

Du ska få en sagostund i helgen, det får bli denna trips belöning..

Rickard says:

Nästa gång du kommer kanske jag har hyrt en clown som gör ett uppträdande för dig

Gången efter det ska jag nog spela ltie

julia says:

okej, sagostunden ser jag fram emot men jag hade gärna hört lite piano också

Rickard says:

Om du vill kan jag köpa en dvd med Rhapsody in rock?

Rickard says:

han är för duktig den där Robert

julia says:

nej tack, orkar inte tänka på hans långa hår

Rickard says:

jag ska spela för dig den dagen jag hfår ha lika långt hår som honom

julia says:

haha aldrig hoppas jag

Rickard says:

haha deal

julia says:

nee

Rickard says:

skojjar

Rickard says:

you love me

Rickard says:

jag funderar på att offentliggöra dig på bloggen

Rickard says:

Kanske säga att jag har fått en ny städerska

julia says:

haha vågar du det? du kommer tappa många läsare

julia says:

haha NOT!

Rickard says:

My little housekeeper

Rickard says:

varför skulle jag tappa läsare?

Rickard says:

det är ju inte direkt 50 singeltjejer som läser min blogg varje dag (tyvärr)

julia says:

haha är det inte

Rickard says:

haha nej och det är en mindre nu när du läser den

julia says:

jaa en mindre iafall

Rickard says:

men helt seriöst..kan jag inte få beskriva en vardag för oss?

Rickard says:

jag kliver upp, går in i duschen och gör mig iordning..när jag kommer ut så är frukosten serverad och du är iväg och bäddar sängen

julia says:

hahah

Rickard says:

Sen borstar du mina tänder, samtidigt som jag funderar över huruvida du ska dammsuga 2 eller 3 ggr idag

julia says:

hallå får jag inte ens duscha me dej

julia says:

cp!

Rickard says:

Sedan går jag till sängen och tar på mig de nystrukna kläderna du lagt fram innan jag ger dig en avskedspuss och går till jobbet

Rickard says:

haha nej inte på veckodagarna, bara på helgerna

julia says:

hahaa okej, snällt

Rickard says:

sen kommer jag hem (maten står på bordet såklart) och ger dig en liten myspuss och frågar vad vi får till middag

Rickard says:

Du säger att du tyvärr inte har gett mig den uppskattning jag förtjänar idag, det är ju bra vardag...men det blir oxfilé a´la Rickard (extra mkt kött) och glass till efterrätt

Rickard says:

Sen blir det filmkväll

julia says:

haha du vet ju själv att i själva verket så är det ombytta roller

Rickard says:

ja du har rätt, det är jag som säger att du inte har gett mig den uppskattning jag förtjänar

Rickard says:

hahahaha

julia says:

hahhaa

Rickard says:

got you

julia says:

nää aldrig

Rickard says:

hahaha you know I did!

Rickard says:

Men det är inget att skämmas för..senast jag förlorade en argumentation var hösten 88.. Då debatterade jag med pappa om huruvida Audi har bättre kvalité på sina verkstäder i jämförelse med MBW

julia says:

jasså

julia says:

haha du är cp

julia says:

jag menar typ det

julia says:

däää på riktigt

Rickard says:

haha då kommer vi till den klassiska frågan...Vad är det för fel på dig? hur kan du falla för en utvecklingsstörd?

julia says:

jaa asså jag är ju inte helt frisk jag heller men jag är ju inte på samma nivå som dej

Rickard says:

"Dä ä få som ä dä" som du skulle ha sagt...

Rickard says:

Du vet om att den här konversationen sticker rätt in på bloggen va ?

julia says:

nää det vet jag inte!

Rickard says:

Jomen mina läsare måste få veta hur allt står till i mitt liv, och det här är en rätt bra fingervisning

Rickard says:

jag mår ju bra just nu

julia says:

nej Rickard!

Rickard says:

Snälla?

man får dä på trettondagsafton

julia says:

haha nä

Rickard says:

jo snälla snälla snälla?

Rickard says:

Du får äta hela ditt 24ägg om du säger ja

julia says:

men jag ville ju dela

Rickard says:

jag vet, och tack vare att du är så ödmjuk så ska jag gladeligen se på när du äter allt

Rickard says:

Vi kan dela på lite glass sen när du dyker upp

julia says:

jag har ätit tillräckligt med glass sen vi började med den här hela sluta äta godis grejen

julia says:

Rickard says:

haha jag har inte ätit något

julia says:

va duktig du är

Rickard says:

mm man kanske slipper bada i vassen nu till sommaren

julia says:

varför skulle du göra det

Rickard says:

För att jag gillar tanken på att kunna stöta på en gädda

julia says:

haha

Rickard says:

haha

julia says:

nu fick du mig att längta till värmen massa

Rickard says:

Jag har den inverkan på folk i min omgivning

julia says:

fast jag längtar mer tills på torsdag

julia says:

det är ioförsig värmen också=)

Rickard says:

Sant så sant

då ska allt ovanstående besannas

julia says:

att jag är din hemmafru?

Rickard says:

japp!

julia says:

my assssssssssssss

Rickard says:

Njaa det är tveksamt, men om du gör allt som står här uppe så kan jag nog tänka mig att ge det en liten puss iaf

julia says:

haha

Rickard says:haha



 
Som ni märker så har jag min lilla bondmora i en liten ask... och det är jag glad för =)
ps. I´m gonna die for this one


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0