JAG ÄR KUUUUNG

God afton alla hockeyfans!!! Ni har säkert redan hört nyheten, men jag säger det ändå! Jag avgjorde mot Vancouver med 3,4 sekunder kvar. Kom direkt från båset och fick en macka på blå...Lura upp motståndaren på läktaren sen hängde jag en slaper i bortre... Ooooooj oooooj oooooj!!! =) Fansen var helt galna! ja ni ser ju själva på bilderna.. matchens lirare är inte direkt svår att utse sådana här gånger!

Matchens stjärna... Det är iof en vanesak för mig numera... Men idag betydde det lite extra!
 
Det var så obeskrivligt skönt när jag kom in i omklädningsrummet efteråt, då stog grabbarna upp och skanderade ut mitt namn! Zäta, som sitter just bredvid mig,  körde high five och sa att han förstod att jag skulle hänga in den! Men skönaste kommentaren hade ändå Lidas haha. Han sitter lite längre bort sdå jag ser honom inte från min plats, utan jag hör bara:
"-Fan lär man sig skjuta sådär uppe i Norrland eller?"
- haha lugn nu Lidde (det är bara jag som kallar hoom det, vi är rätt tighta..spelar ju i samma backpar å allt), du glömmer att jag är en Calcon =P

Och på tal om det, imorgon så svänger serien och vi påbörjar sista halvan av Alltvåan.. ( 8 matcher kvar av sässen...sjukt !!!) Vi möter Sollentuna hemma på Farmen och det kommer nog bli en hård drabbning. Vi brukar dra det längre strået mot dom trots att dom är före i tabellen.. Hoppas på en repris imorgon!! =) Nu ska jag fortsätta klassa boysen, känner att jag är på gång.  Trevlig kväll allihopa!


Fotnot: Sedinarna är ruskigt dåliga förlorare, dom stannade inte å snackade med mig och Frasse efter matchen.. det passar bara när dom vinner tydligen. Shame on you twins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0