Internet

Kolla på den här videon:

Först kan man ju börja fundera på vad folk har för liv egentligen, hur orkar man göra sånt här tjaffs?
Sen kan man fundera på vad jag har för liv som ser det här tjaffset. Sen kan man fundera på om jag ens är värdig ett liv när jag sitter och bloggar.. just det, om det här tjafsset...
Det jag vill komma fram till är att Internet erbjuder en förträfflig möjlighet att avreagera sig, för folk som har olika psykiska störningar, aggressionsproblem, är översexuella eller har någon böjelse dom inte vågar stå för i sitt vanliga liv.
Om ni ser på den där videon igen, är det något som är speciellt porrigt över den? jag tycker inte det...
Sen fick jag mig ett gapskratt när jag började läsa kommentarena nedanför klippet, så jag var tvungen att läsa vidare. Tänkte bespara er den tiden och bjuda på några utav dom sjukaste kommentarerna Ms. Psycho har fått:

HipHop4LyfeSon  thats hot
Freyax01  wow. you're not funny at all.
MapleHugs  you're smoking crack.  but i would scissor fuck you like there's no tomorrow =D
BrainRemovalD3vice  i want to t-bag u
alwaysopen Do many Jews have tattoos?
Vivi1790  wow, someone wasnt loved growing up...
doug280976  get a homeless guy to shit in your cunt ....
Ozuntyun MY COCK TURNS LEFT WHEN ITS HARD.
skaterbones123  WELL U HAVE SERIOUS PROBLEMS!
akomc  I laughed...I cried...I ate a grilled cheese sandwich
FXrobot looks like you were outside in the cold and snow, without your coat :/

Som ni kan se så lever vi i en värld med mycket mycket sjuka människor omkring oss. Nu ska jag ta mig i kragen och ta en liten promenad till Flygis innan det blir hem för att slappa vidare. Trött som ett ägg idag av någon okänd anledning =S

Take care now, bye bye then.

Kommentarer
Postat av: isa

men rickard seriöst inget att skämta om gosse lilla!



Så du förstod vad jag menade? :O :)

2009-01-07 @ 19:02:36
URL: http://ryderborn.blogg.se/
Postat av: isa

haha inte för att jag trodde att du gjort de alltså :P

2009-01-08 @ 13:00:17
URL: http://ryderborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0