I had the time of my life!

Nu har jag landat hemma efter en gryyym helg!
Chris var kanon likaså lördagen!
Tänkte slänga ut lite bilder, kvaliten är inte den bästa men som sagt, dom finaste bilderna finns lagrade i huvudet!




Min stjärna!



Taggade inför konserten!


Stämningen!!!


Sliten krigare...


Jag vill bara tacka för en oslagbar helg!
Du är världens bästa och jag är avundsjuk på dina kompisar som får ha dig i sin omgivning!
Sen så vill jag tacka Johanna och grabbarna för lördagen, kanonkul!

Nu är det time för mig att sluta mina blå och ta igen mig lite innan allvaret börjar..
Kom ihåg: what happends in Norrtälje, stays in Norrtälje!


Tagga snöstorm, på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0