Hockeyproffs!

God morgon allihopa!
Klockan är strax efter tio och jag vet, jag borde inte vara här. Jag borde stå på knä i någon lergrop och armera inför en gjutning.
Men så är inte fallet. Jag är nämligen "hockeyproffs" fr.o.m i måndags p.g.a arbetsbrist... Känns väldigt tråkigt! Förhoppningsvis håller det bara i sig i några veckor så jag får mig en minisemester. Annars får jag nog lägga av med den ryska kaviaren....
Det positiva med det här är att jag hinner träna som en dåre i några veckor och det känns riktigt bra! Så dom flesta av mina dagar kommer att se ut ungefär som gårdagen:
Jag vaknar utan väckarklocka (inte så obehagligt) och äter grötfrukost innan jag promenerar upp till gymmet. Kör ett pass på en timme som är rätt intensivt. Sen varvar jag ner i bastun och tar en proteindrink =)
Promenad hem till min kära lägenhet för någon timmes relax med NHL osv innan det är dags att laga middag! Sen går jag upp till träningen och myser med grabbarna i ungefär 3 timmar innan jag promenerar hem igen. Äter en lättare middag till... Kikar på tv, chattar på datan, lirar NHL och slutligen läser jag lite innan Johnnie B hämtar mig =)

Och på tal om att läsa:
Igår läste jag ut "Snabba Cash" och jag är riktigt nöjd med boken! Jag brukar bara läsa 3 kapitel innan jag somnar, men det blev en sån jävla upplösning att jag läste 8 igår... Sånt kan man göra när man inte jobbar :D Jag rekommenderar er att läsa boken! Den är iof inte lika underhållande som att surfa runt på min blogg... Kom igen, jag vet att ni gör det ;)
Nu ska jag bege mig upp till gymmet och få ut lite demoner... men kom ihåg, nu när jag inte jobbar så är jag sååå tillgänglig på dagarna. Så alla mina vänner som har skumma jobb eller studerar. Jag har tid för er. jag finns här!
Och till den som vill läsa boken. Den finns också här, så hör av er på ett eller annat sett så lånar jag gärna ut den. Gör inte så mkt nytta bland mina andra böcker....
ha en bra dag!


Calcons heltidsproffs =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0