Hihih, FNISS

Ingen kan väll gissa vare är för en mupp som skriver nu?
Neeeeeeeeeeeej för de kan ni inte

de är världens bästa Lotte, rickards älskade lillasyster, personliga assistent och allmänna vägledare här i livet!

Kan säga att jag egentligen är lite förbannad på kanske 50 % av er bloggläsare? Varför undrar ni säkert?
JO för att ni antagligen kommer från norrtälje och  därför är anledningen till att han stannar där!  Kan ni inte sätta eld på hans lägenhet? Lämna otrevliga lappar i brevlådan eller ringa anonyma samtal?
Jag vill ha hem pojken nunununu

Samtidigt så är jag ganska glad på er oxå.. för att ni får honom att trivas så bra:) Jaqg skulle väll egentligen bli ännu argare på er om ni skulle bränna upp hans lägga? För den är ju rätt fin...

Jaja, de jag vill komma fram till är iaf att jag missar min brusha ganska mkt och tycker att han ska pallra sig hem till sommarn! Alla hans kompisar är oxå välkomna! Ni kan få bo i mitt rum!

Tänkte avsluta dagens inlägg med  ett gulligt kort på blogginnehavaren!
Och jag är sen till min dejt me john blund!
Sov så gott =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0