hej här kommer segertåget =)

Oj oj oj, jag hade en kämparinsats på känn, men att det skulle bli en sådan här förndering kunde itne ens Bonden drömma om! 8 - 2 blev det till slut mot tabelltvåan Lidingö och det är ett ltiet skumt resutlat... Förra veckan torskade vi mot Vallentuna med 11-3... Dom torskade matchen efter med 2-1.... och nu slamdunkar vi in 8 kassar på dom =)
Vet inte riktigt vilka jag ska berömma, så det får bli hela laget =)
men eftersom jag har två trogna fans så får jag säga att # 10 och # 21 var riktigt vassa ;)
Skönt det ska bli att kunna glida in på jobbet imorgon och säga " vad var det jag sa?" YEEES!!!!!!! Vi är på gång :D

Jag och Woxxa sitter och lirar Rock band nu och ni behöcer inte ewns fundera på hur det går. Jag krossar honom snäppet enklare än jag krossade Lidingöpojkarna flör en liten stund sen.
 Fan ibland känns det inte rättvist när man kollar fysiken på Calcons och motståndarlagen... Drougge omutlig längst bak, backarna är som betongpelare och forwards som små tornados på kanterna=)
Det säger en del om läget när T.o.m Mikey "charterresan" O kan skrinna förbi och hänga in ett maskerat skott i trängt läge... Snyggt!
Nu ska jag äta lite chirre och ta hand om min sovkompis ÅlÅke =)

Sweet dreams =P

Kommentarer
Postat av: Kens Pizza

2009-01-13 @ 23:05:09
Postat av: Kens Pizza

Sicken kung du är Richhhie Blackmore! <3

2009-01-13 @ 23:05:54
Postat av: Jätteanonym

Kan du inte lägga upp en bild på den kända woxxa? ;)

2009-01-14 @ 19:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0