Hahah Dala är en Gud!

Jag vet att jag har bett er kalla mig Bourne, Jason bourne....
But thoose days are over :D
A new star is bo(u)rn(e).....

Kolla vilken killer... Dör man inte av skottet så lär blicken ta kål på en.... Saakta men långsamt =)
Norrtäljebovar se upp! Nästa gång ni kliver ut ur banken med mask och pengar i en stor säck.. Så kanske den här killen ligger på taket mitt emot och väntar, med ett leende på läpparna och ett ondskefullt sug i blicken. mohaha

Haha Dala du är en Gud på sånt här.. Den här slår nog Bondbilden! Den är iaf hetare för tillfället ;)
Jag har ju nämnt dig till och från här en längre tid nu. Så jag tycker det är på tiden att jag presenterar dig på allvar med en liten bild hihi

Stjärnan själv... Tyvärr så har han tänder i dagsläget =D

Rickard says:

Hej där Markus "Dala" Dalqvist

Hur är läget?

Marcus says:
tack bra!

Rickard says:

Härligt att höra!

Du har ju som sagt varit uppe på tablån titt som tätt hos mig på Bondens... Kan du berätta för mina läsare vem du är och vad du har för relation till mig?

Marcus says: 
vem jag är vet nog alla och relationen till dig är mycket hemlig!!

Rickard says:

haha du måste tänka på mina läsare uppe i norr... mamma kanske tror att du är Sthlms största pundare?

Marcus says:
jo men d e jag ju!!

Rickard says:

Och då har hon ju rätt att veta om det är du som säljer åt mig också, eller om jag kränger av någon annan?

Marcus says:
jo d e klart, mamma uppe norr det är jag som säljer till bonden, men just nu har jag glömt bort vad fan d e jag säljer för nått??

Rickard says:

 skärp dig nu, mamma det är inte så!

Dala spelar i mitt lag, han har # 11 och är back preciss om jag..till vardags säljer han fyrhjulingar till Walle och på fritiden så leker han på utsökt vis med olika fotoprogram haha

Rickard says:

Får man fråga var du får alla galna ideér ifrån?

Marcus says:
ja just d så e d ju!!

ja alla galna ideér kommer i från dig!! sen att jag råkade se orginal bilden på Bourne med ett sikte så tänkte jag undrar hur norrtans egna Bourne skulle passa bakom siktet?
Rickard says:

haha så pass...... Nu kommer såklart följdfrågan.. Skulle du kunna klippa in mig i Jesu kropp...

jag skulle vilja göra mig själv rättvisa

Marcus says:
vill du d?

Rickard says:

hahaq nej jag driver bara, jag tycker om dom här actiongrejjerna..så fortsätt gärna med det

Rickard says:

kan du berätta något för mina läsare som dom inte vet om dig... eller mig?

Marcus says:
oj d va inte en lätt fråga d inte! dom flesta läsarna lär ju veta d mesta om dig med tanke på hur du i detalj beskriver dina vanor!! sen att du är en julle dödare på träningarna vet nog alla speciellt jullarna , nått om mig, jag har nog mest stygn i ansiktet å mest plast tänder i calcons för tillfället!!

Rickard says:

Hahaha mkt fakta att suga in...hur många stygn respektive plasttänder sitter du på?

Marcus says:
stygnen ligger väl på som salming typ 300 st minus 286 på läppen bara, sen e d ett par 3 stygns ärr lite här & där , plast tänderna är lika med den övre raden 4 st, d e mycket d för att spela i calcons

Rickard says:

 ja det kan man lugnt säga...är du lagets hårding?

Marcus says:
tsss ja visst d e jag som är lagets murray som nordan trodde han skulle va men inte riktigt axlar d ansvaret, såg väl på träningen igår när jullen flög i din femma!!

Rickard says:

haha ja du hade en riktig Kasparaitistackling igår, det stämmer det.... Skönt att du äntligen börjat jaga andra istället för mig..förut var man ju tvungen att se upp var och varannan träning..Eller se ner snarare

Marcus says:
 ja men jag e ju back nu, blir inte samma sak att åka å proppa som när man e forward!!

Rickard says:

sant så sant

Rickard says:

Slutligen...något du vill hälsa alla läsare?

Marcus says:
RÖSTA PÅ BONDENS.BLOGG som årets bästa bloggare... eller att han e tvär slut som verkligen tror att han lirar med lidas, sen heter jag Marcus med "C" och Dahlqvist med "H"

Rickard says:

hahahah din lilla judas, tack för intervjun och än en gång..tack för bilden

Marcus says: 
så lite så, d kommer mera!!



Kommentarer
Postat av: Jonte

Det var en planerad volt över dig dala! haha

2009-01-28 @ 22:51:32
Postat av: Dala

D va d va jonte ;)

2009-01-28 @ 23:21:21
Postat av: Alexandra

Haha, han är en robot!! Hela han är ju gjord av metall och stål, plasttänder, ihopsydd lite här och var, jag tror tillochmed att rösten är fejk...Robocop.

2009-01-29 @ 14:10:57
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha skulle nordan vara murray? dagen joke! han är väll typ rico fata eller nått sånt.. haha :D

2009-01-29 @ 14:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0