Gratttis lillan 19 år!!

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag?
Nej det är det faktiskt inte....
Lilla Charlotte Ericsson fyller 19 år idag. Min ÄLDRE lillasyster, Helt sjukt! Jag tänkte passa på att ge henne lite ära och berömmelse här på bloggen iom att jag inte kan vara hemma och gratulera henne. Och med tanke på att hon är ett bloggfreak så tror jag nästan att hon uppskattar det ännu mer =)

Surfade runt lite på tuben och hittade ett klipp som passade dig Lotte! Du har ungefär lika sjuk ( läs underbar) humor som mig så jag tror att du kommer gilla den här mer än en vanlig sång. Alternativ nummer två är attt jag ringer upp och kör stämsång =)

Grattis lillan!


En liten bild ska vi ha också:

Anledningen till att jag valde den här bilden... är att tiden då den togs är den underbaraste i hela mitt liv. Vi var ute på en öde ö med hela familjen och allt vi behövde bry oss om var varann. Jag längtar mer efter dig än du kan förstå lillis! Hoppas att du får en kanonkväll med många presenter. Min kommer med flyget inom en snar framtid =)
Älskar dig!!!
/Storebror

ps.
Jag har lovat att inte säga att du har en egen blogg, så det tänker jag hålla mig till..... "oops"

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK TACK TACK (L)

På ett sätt känns de bra att de är 1 år kvar till systemet.. då får jag avra lite oogen 1 år till.. + att man kan bo hemma me gott samvete.. efter sommarn dock, då jävlar =)

Gäööigt inlägg (L) återigen =)

2009-01-08 @ 21:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0