God afton

Idag på träningen så var olyckan framme när vi lirade 3-3 i zon. Slutade på nåt vänster med att jag fick en klubba på kinden så jag fick åka till farbror doktorn. Men ingen fara på taket, snyggt jack ledde till lim och tejp istället för stygn. Men som jag sa till syrrorna, nån nästa Börje Salming blir jag inte på det här viset!
Det är å andra sidan tur, för om jag ska kunna fortsätta leva på mitt utseende *host* så får jag inte ha allt för fula ärr i ansiktet. =)

Nu ska jag sätta på en film och dricka lite blåbärssoppa, får se om det eventuellt blir lite självömkan också =P

Trevlig kväll önskar Jacky


Kommentarer
Postat av: PKF

:(

2009-01-15 @ 22:03:40
Postat av: Eddie Liljeberg

Såg lite otäckt ut, tur att det gick bra :)

2009-01-15 @ 23:01:09
Postat av: Alexandra!

Aj!! :)

2009-01-15 @ 23:15:21
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0