En snabbis

hej allihopa!
Idag är jag på gång som vanligt, måndag är inte så pjåkigt ändå =)
Jag har jobbat, sedan gymmat och nu mellanlandar jag lite med mat innan jag ska upp på träning med laget... Och då passade jag på att chatta med min kära syster på Msn ... SOm vanligt blev det mkt vettigt sagt =)


Lotte says:

vill du veta en sjuk sak?

Rickard says:

du är med barn?

Rickard says:

Julia vill adoptera dig?

Rickard says:

Du har en fått se en video där du föder en kvast?

Rickard says:

4 elefanter givck genom vardagsrummet medan du var ute med hundarna?

Lotte says:

nej pucko!

Lotte says:

vill min favvis i världen ha en bra låt? du komemr gilla den!

Rickard says:

Skickeliskicka

Rickard says:

neeeeeuuuuw!

Rickard says:

jag har träning sju så du får öka

Lotte says:

http://www.youtube.com/watch?v=eaXaQz8Zscg

Lotte says:

hon pratar lite i början, sen börjar låten.. den är fruktansvääääääääääärt

Lotte says:

king

Lotte says:

visst ären bra?

Rickard says:

men nå jävulskt!!!

Lotte says:

D:

Lotte says:

tillägnad dig

Rickard says:

Naaawww

Rickard says:

mysis !!!Fniss!!!

Lotte says:

HIHIHIHIHIHIHIHHIHIHIHI pil3

Rickard says:

PILTRE PILTRE PILTRE PILTRE

Lotte says:

come tomorrow

Rickard says:

www.piltre.se

gå in där så hittar du dig och mig och hela familjen

Lotte says:

hahahaah

Lotte says:

leave today to yesterday vet du vad jag ska göra på söndag?

Rickard says:

Jag tror att du ska på maskerad i Villa Villekull a

Lotte says:

nej hon som fotade mig å angie ville fota mig för å träna typ

Lotte says:

så vi ska ta porträttfoton

Rickard says:

Men va mysigt

Lotte says:

kan du ta emot bilder bt eller haru fortfarande cpmsn?

Rickard says:

ska ni försöka ta sånna här "före" och "efter" bilder...

Så du kan komma i form

Rickard says:

det är lugtn, skicka på

Lotte says:

haha före och efter bilder?

Lotte says:

min balklänning

Lotte says:

fast min är mörkbl.. annars ser den exakt likadan ut =)

Rickard says:

haha japp, en före bild då du ser ut som Dr. Dolittle och en efterbild då du kört stenhårt

Rickard says:jamen jag har fått dom där balbilderna typ 15 ggr, Jättefin!!!

Lotte says:

haha inte den där! den hitta jagbigår!!!!!!!!!

Lotte says:

så dum!!!

Lotte says:

duger jag inte som jag är vavava

Rickard says:
hahahahah jag skojjar bara Du vet att jag tycker att du är en benget : D



Rickard says:Nu ska jag åka iväg på träning min lilla sessa

Rickard says:vi ses sen!

Rickard says:pussis

Lotte says:

gör så, lycka till <3

Lotte says:

pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0