Calcons on tour!!! =)

Hello people!
Idag är det en trött men lycklig bonde som rapporterar dagen efter det stora sjöslaget! För det första vill jag börja med att säga att Dif möte Modo igår, Brynäs var tydligen denna lördag som kommer haha =)
Men det var skit samma, dom vann komfortabelt så stämningen var på topp uppe i relaxen timmarna efter match där vi kalkoner badade bastu, ångbastu och ljög i jacuzzi =)
Där inne så togs det finaste beslutet i Norrtälje IK:s historia:
Vi beställde upp pizza på rummet vid halv nio... Ooooooj ooooj ooooj, jag skämtar inte när jag säger att det var det godaste jag har ätit på bra länge!!! Lagom hungrig var man också, hamburgeeerplaten vi fick på Hovet var fin men jag hade behövt minst en till för att bli nöjd!
Efter det så svidande alla om till Night at the Roxburry kläderna och vi begav oss till hotell Anglais för fortsatt surr under kontrollerade former. Alla beställde in varsin Hallonmojito som var riktigt fin, utom min. Den var brun, smakade skit och på tok för svag. Hade jag inte vart ödmjuk så hade jag utnyttjat situationen bättre med ärr och allt.. Tror ni nån vågar säga nej till en sån kille eller? Man kan nästan känna smärtan i såret för att det är så färskt... Skulle inte tro det! Lägg därtill att killen som blandade min drink var typ 12 år och såg ut som om det var första dan på nya praktikplatsen...Så förstår ni såklart att jag inte sa något utan byggde på honom istället, som en riktig pappa =)
Sen bar det av till the main attraction, "Le Bon Palais" =)
Vicke hade styrt upp "listan" också så vi knallade förbi en 100m lång kö och gick rätt in till öset. Drog in 2 helrör, växlade upp och resten av kvällen censureras såklart!
I morse var jag och Granis uppe och käkade frukost vid halv tio, ensamna från Calcons såklart =) Jag säger bara en sak, skulle jag få chansen att vara en sak i hela världen så skulle jag vilja vara en hotellfruksot.. FAn va nice det var!!!
Jag bjuder på en bild från en soffa tidigt på kvällen.


För att ni ska förstå hur mkt ass jag shakeade tillsammans med boysen så ska jag även lägga upp en bild på min sko... Den såg ut såhär i morse när jag klädde på mig...
Respect!!! =)
 

Sist men inte minst vill jag lägga upp en bild på min rumskamrat, Erik "the Gravedigger" Granberg!

Haha Granis jag är ledsen men du har bett om det här länge nu =D
Tack för en grym helg alla kalkoner


Nu ska jag återgå till Shrekmode, ha en trevlig kväll allihopa!

Ps. jag är rädd för Elitserien. Sjukt jämnt.. hejja Tempelriddarna

Kommentarer
Postat av: Anonym

från bilden att döma ser det ut som att det blev en spelar skandal ala huselius/lilja hahahaha

2009-01-18 @ 19:27:57
Postat av: Rickard

Haha jag är ledsen övera tt behöva göra dig besviken Mr. Anonym, men den där donnan vek in årorna tidigt under kvällen.. hon försökte hålla kalkonernas tempo = tidig kväll =P

2009-01-18 @ 22:40:04
Postat av: Marika

HAHAHAHA jag dör! Han i sängen är inte min pojkvän va? ;D Hoppas du fick en mysig natt me honom ;)

2009-01-19 @ 19:58:37
Postat av: Rickard

Haha jag förstår varför du gillar honom =P

2009-01-19 @ 22:47:23
Postat av: Marika

Haha ojojoj ;D

2009-01-20 @ 20:55:41
Postat av: Rickard

Om du någon gång behöver barnvakt så ställer jag gärna upp! ... men då ska jag ha fett med cash =P

2009-01-21 @ 13:09:13
Postat av: Marika

Haha kanon! Kan du komma hem till oss och lära honom hur man diskar, tvättar och städar också? Självklart får du masssssor me money ;D

2009-01-22 @ 06:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0