Boondock Saints

 



And shepherds we shall be,
For Thee, my Lord, for Thee.
Power hath descended forth from Thy hand,
That our feet may swiftly carry out Thy command.
So we shall flow a river forth to Thee
And teeming with souls shall it ever be.
In Nomine Patris, et Filii, et Spiritūs Sancti.



Har ni inte sett den så gör det för tusan! Grym film!! =)
Finns att lånas på Bondens Braiga Videotek för den som är sugen! =)

Idag ska jag packa väskan inför Oslotrippen... Enligt en okänd källa ska man ha med sig pass för ibland så stannar dom bussen längs vägen.. Låter sjukt va?
"- Men dä ä sant"
Så det blir lite kläder, pass, en god bok, Ipod och sen ska jag försöka gulla med min väska så jag får ner en kudde också. Rätt bra att ha när vi snackar 8 h enkel väg... Men vad gör man inte? =P
Sen ska jag besöka Bea på eftermiddagen... Eller inte Bea egentligen, utan Simpson och Musse! Grabbarna är  12 veckor gamla fyrfotingar som just nu springer runt där hemma och hänger i gardiner. Jag pratar såklart om två håriga barn, eller kattungar som dom heter i folkmunn! Hoppas dom inte är lika söta som våra var där hemma för då slutar det  med att jag kidnappar en och aldrig erkänner.... Jag vill ha sällskapsdjur nu! Jag vet att jag är för ung, inte ska binda mig i 20 år osv osv.. men jag vill ha en nu!
Vid femstrecket kommer sedan David Ryder och Danne förbi och joinar mig med matchmaten = Avocadosallad! Danne är skeptisk för han brukar alltid äta senast 4.. Men oj oj oj, han ska få se vad mina Locos nere på pizzerian är kapabla till!
Nej nu ska jag äta frukost och packa ihop en väska lite snabbt så jag hinner träffa Lidas och C:o innan Bea =)
Ha en bra dag!

Ps. Jag har fixat och donat lite i det tysta under några dagar nu... Så jag kommer att släppa en liten överraskning här på onsdagkväll tillsammans med en hemlig gäst =) vem det är och vad överraskningen gäller får ni hålla er till tåls med, på begäran av överaskningen i fråga =)
That´s all folks, bye bye then

Kommentarer
Postat av: Woxxa

Faaan Rickard! du vet att du inte kan säga nått sånt om överraskningar!! du vet att jag är skit nyfiken av mej och ska ha reda på det på engång!! säg vad det är du ska berätta å vem är hemliga gästen? är det så att Jullan kommer?;) hihihi

2009-01-30 @ 11:40:28
Postat av: Johanna

hihi jag vet:D

2009-02-01 @ 18:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0