Äntligen!

Hello people!!!


Efter 36 timmars intensivt mys med min "älskade" toalett så har vi äntligen avslutat vårt förhållande =)
Jag har sluppit kasta upp mer Hälsofil på morgonen och för en stund sen lyckades jag få i mig lite blodpudding :P I morse var jag ute på en promenad på 30 min för att komma ut ur lägenheten och nu blir det snart storstädning. Igår hann jag me köket och toaletten och idag blir det dammsugning och skurning samt dammtorkning. Hade tänkt göra bort allt igår egentligen men man blir så sjukt svag när man är magis... Jag pratade med Schwappis och vi kom fram till att det är en sak att spy när man är full, då märker man inte så mkt dagen efter. Men när man har varit klassiskt sjuk så känns det som man kört världens hårdaste träningspass och sedan blivit överkörd av ett godståg. Inte okej!

En tanke som gör mig jättefrisk är att min lilla prinsessa kommer till mig ikväll tillsammans med Lina =) Dom ska gå på Chris Brown konsert imorgonkväll och resterande helg ska dom släpa runt mig inne i stan på monstershopping! Men vad gör man inte för baby sister när hon PRECIS tagit bort tandställningen? =) Hon ringde igår och kvittrade och det gjorde typ min dag. Kom å tänka på den dagen jag fick ta bort min tandställning efter mer än två år.  Oj oj oj, jag vet inte hur man ska beskriva den känslan men jag antar att det är samma sak som att vara hög på nån kärleksdrog. Man är först och främst snyggast i världen ( den känslan har iof hållit i sig sen dess =P , ingenting kan gå fel... Föreställ er: Man slipper alla jävla skavsår i munnen och det känns som man har 2 kila tandkött helt plötsligt...iom att man kan känna det mot tänderna igen. Det är så lent och skönt överallt så man bara vill dra runt tungan dagarna i ända. Hade dom satt på en generator på min tunga första veckan så är jag övertygad om att jag ensam hade försörjt Skellefteå centrum med el! 
Det enda hon får träna på nu är att inte stå och le som ett fån i alla möjliga situationer...  I did that =P

Näe nu ska jag ta tag i livet och städa och förbereda för dom små damerna som rullar in vid 23.00 =)
The farmer is back on track =) Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0