4 cm senare

Trevlig helg alla läsare!
Idag har jag haft en väldigt lugn dag på jobbet som slutade redan klockan ett p.g.a jobbrist. Men det var lika skönt, det har varit en tung dag på annat vis.
Jag sov inte så jätteskönt inatt p.g.a huvudvärk och när jag vaknade på morgonen så såg jag t.o.m lite suddigt på vänsterögat. Men det gick över efter några timmar som tur var, antar att det hade med svullnaden under ögat att göra. Så det enda problemet jag har nu är huvudvärk + att det stramar i kinden när jag skrattar för mkt. Vilket är väldigt besvärligt för jag tycker inte om att hålla igen när jag skrattar.
Självklart så har jag blivit mobbad på jobbet idag när vi vart själva, sen när vi handlat grejer osv så har jag framställts som en hårding på hockeyplanen. Snacka om att vara falsk alltså haha =)
Jag har i alla fall hunnit rengöra såret för en stund sedan och satt på ett nytt plåster så nu känner jag mig fresh igen. Nästan. Jag passade på att ta en bild av jacket också för det var lite större än jag hade trott. Men förhoppningsvis så försvinner det helt på dom ställen där det inte är så djupt och delvis på de värsta ställena. det är bara att vänta och se.
jag tycker att jag blev lite lik Mr. Salming ändå, håller ni inte med? Hoppas svullnaden går ner rätt fort för det är drygt att inte få upp ögat helt och hållet. Undrar om det kanske är det jag får ont i huvudet av, för själva kinden kan jag leva med!

Ikväll är det som vanligt match och nu denna fredag så gästas vi av östervåla. Seriens överlägset största bönder som lyckats vinna mot oss dom 2 föregående mötena, så därför förtjänar dom inte en sstor bokstav. Jag tycker att det är dags att fodra revansch!!! Om än vi är ont om folk just nu så tror jag att vi klarar av det och jag känner en positiv trend komma krypandes =)
En tråkig sak på träningen igår (förutom min smäll) var att Jimmy "Hulken" Lindahl talade om att han ska lämna oss. Av Vilka skäl det beror på tänker jag inte gå in på, men vi är i alla fall oerhört ledsna över det.... Hoppas allt löser sig på bästa sätt!
Nu ska jag inte tjollra på så mkt mer, utan jag tänkte ringa några samtal sen slår jag på en animerad rulle och vilar lite grann. Skulle vara skönt att slippa huvudvärk resten utav denna fredag =)
ha en bra dag och en jättebra helg allihopa!



Bad boy


bad baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0