Told ya´

En bild säger mer än tusen ord, är det inte så?


Riktigt skönt med seger igår och sättet vi vann på gjorde det om möjligt ännu skönare =) Ett litet minus i glädjen var att jag gjorde min sämsta match i Kalkontröjan någonsin. Men vad gjorde det, ölen var utsökt i alla fall =)
Sen blev det bastu och middag uppe på hallen innan vi drog vidare till Noordish för vidare festligheter. Där bjöds det väldigt glädjande på en svårslagen delikatess:
Torkat renkött!!!
Fattar ni hur gott det är? Å så en öl till det.... efter en derbyseger.... med grabbarna... tillsammans...
Fy fan så skönt =)
Nu ska jag försöka ta tag i livet och laga lite mat, känns som att demonerna som bor i mig inte ger sig förrän jag har utfodrat dom. Jag vet inte riktigt vad jag ska styra upp, det står mellan 1 kg kött med beasås eller så kanske jag kör på 2 kg kött med beasås.... =)

Återkommer kanske senare om någon briljant fundering slår mig, annars får ni ha ett trevligt veckoslut.
Jag avslutar med ett par ruskigt sköna siffror:

6-4

Kommentarer
Postat av: jimmy

VA??? hur kunde jag missa det torkade renköttet???

finns ju inte mkt som slår det!

fucking shit! nu blev jag besviken =)=)

haha men det va en trevlig kväll ändå

2009-02-15 @ 19:45:56
URL: http://jimpthepimp.blogspot.com
Postat av: Anonym

synd att inte 18 ställde upp

2009-02-15 @ 22:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0