Kära vänner

Hallå allihopa, everybody!
Nu har jag bestämt mig, det blir inget mer bloggande för min del!
Jag har i skrivande stund ett grymt upplägg om "Plumspapper", men jag väljer att inte publicera det... Och det är ett tecken på att det är dags för mig att gå vidare!
När jag började med min bloggish så var jag en ensam pojke ute i nowhere, helt avskärmad från övriga världen.
2 mil utanför Norrtälje.
Jag hade problem med krockar, knän, relationer till smådjur och funderingar över min egen läggning.
Nu, 2 år senare, så bor jag inne i centrala Norrtan, har ett guldjobb, lirar hockey i världens härigaste gäng och är omgiven av retards =) Dessutom så bor det snart också en prinsessa hos mig. Så det råder inga tvivel längre, jag gillar skalbaggar och är inte en korvryttare....
Det känns som att jag har fått skriva av mig nog mkt skit nu för att min omgivning ska stå ut med mig hädanefter. Ska sanningen fram så känns det inte så jäättegrymt att ha en blogg heller... Det är ju inte direkt det första jag tar upp när jag träffar nya människor...
Jag har iof läst att vissa använder sig av sin blogg när dom söker jobb, men baserat på min egen så måste dom ju vara totalt dumma i huvudet =) 
Jag har nog med personer i min omgivning som får lyssna på mina briljanta funderingar ochg råd, så jag kan bespara er det. Hoppas att ni överlever =P
Jag tänkte avsluta mitt bloggande med flaggan i topp så att säga,  och ge er mina två största ögonblick i livet:
Me @ Youtube:
 
Jenna Jameson watch out!


 
Snipp snapp snut....

...Och så var Bondensagan slut!

(Ps. Det finns en chans att rädda min blogg. Sätt in en miljon dollar på Jason Bournes privata konto inann fredag...
or else!!!
Roger över Roger ut)

Kommentarer
Postat av: PKF

hahahhahahahaha TARD

2009-02-25 @ 19:38:37
Postat av: Skell

Åh i vanliga fall hade vi läst dina hyllningar till Aik just nu.. fortsätt blogga!

2009-02-26 @ 22:00:51
Postat av: Jonas

Hm du är ju lite retard själv...

2009-02-27 @ 18:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0