Snart är det deeerrrrrbyyyy =)

God afton alla helgfantaster!!!!
Idag har jag fått jobba och det har gått i ett rykande tempo torts att jag var lite orolig i morse. Var uppe 40 minuter innan "pickup" och laddade med stor frukost och peptalk med mig själv... Plus lite skummande i "Buffè" från Ica ! Det första jag hörde i morse efter några veckors frånvaro från jobbet var:
- Hej mina kåta små vänner!

Och helt plötsligt var allt som vanligt igen...

Jag satt och kikade igenom lite bilder från matchen mot Vallentuna på Eddies blogg och hittade en bild som är rätt rolig... Snacka om att få med exakt rätt sekvens!
Killen sköt ett skott som Grana blockerade, men så skulle han ändå fram dit! Som vissa muppforwards alltid envisas med att göra... och det är rätt irriterande. Så jag talade helt enkelt om för honom att om han rörde Grana så skulle han få stock!
Nu med ett bildfacit i hand så hade det varit lite roligare om jag varit lite grövre och sagt nåt i stil med:

"- Gapa så ska jag deepa dig din spinkiga jävel"

Haha nu blev det lite väl grovt..får väl se när närmast sörjande lägger in veto mot den kommentaren =)

Nu ska jag iväg och käka en avocadosallad med ett gäng grabbar innan det blir "Gibbkväll" med Dala och Beausang. Allt för att vi ska bli lite extra tända inför morgondagens derby.. Ska nog tråka Bosse lite extra ikväll så han har sitt sedvanliga damp på isen imorgon .... Ska bli intressant att se honom i Slayerströjan!
Imorgon kommer det ett längre "Derbyinlägg" med Bonde touch på, så missa inte det.. Och missa för ALLT i världen inte matchen i sig, det kommer lbi grymt  =)


Trevlig fredagkväll allihopa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0