Onsdag

God morgon alla barn!
Jag vet att det är tidigt enligt vissa att vara uppe och studsa före klockan åtta, men jag kan inte rå för det! Så jag tänkte passa på att ge er ett ltiet matchreferat!
Igår blev det seger borta i Åkers med 6-5!!! Ett rättvist resultat som kunde ha varit större om inte domaren fått en träbalk inkörd i örat inför tredje perioden! Sista 5 minuterna spelade vi Box Play 3-5. Grymt skönt att orka hålla undan och ni ser ju själva hur glada man kan vara efter en sån här seger! Lunkan var sjuk så Norda fick kliva in med bindeln runt armen... ett förtroende som han tackade för genom att bli matchens lirare =) Annars vill jag nog inte lyfta fram någon annan...än alla! Fin laginsats bäddade för den här segern och det ska bli mysigt att få ta emot Värmdö nu på fredag!


Måskyttar: Anders Karlsson 2, Martin Havlicek, Mattias Backlund, Mikael Oskarsson, Mikael Halonen

Nu ska jag dammsuga och vika in den tvätt som jag hängde upp igår, var inte så motiverad till att göra det igår klockan 00.10 när jag kom hem... Nu är det ju lätt att tänka att jag städar rätt ofta, och det må vara sant. men idag städar jag av en speciell anledning:
Jag ska få en "roomie" under februari månad =)
Det känns Skönt att få lite bidrag till hyran nu när jag är hockeyproffs, men framför allt så ska det bi skönt att få någon att umgås med på dagarna... Gymmet är nice men vikterna säger inte så mkt tillbaka när jag försöker prata med dom.. suck*
Och det är inte vem som helst som kommer, det är ett välbekant ansikte!!! Han droppar in här runt klockan 10.00 och då ska jag göra en lite finare presentation av honom!
ha en fortsatt bra morgon så återkommer jag inom kort =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0