NIK-Rimbo

Hello everybody!
Jag har ändrat mig, det blir inget tjaffs inför matchen på bloggen idag. Jag ska ladda på i min egen lilla värld istället och låtsas att pappa är här...
Om ni undrar så sitter jag i omklädningsrummet, ungefär 5 minuter efter matchens slut, med en sån här i handen.. Och bara njuuuuuter av segern!

Det är inget snack, Rimbo är chanslösa idag.

Jag tippar 7-2 till Calcons...
Efteråt blir det middag och partaj på hallen, så ni som vill kan komma förbi och ta lite autografer!
 (det gäller även er  Rimboboys)

Här är ett utdrag ur "inför matchen"

Beskrivning
Nu på lördag så spelas det sista hockeyderbyt denna säsong mellan Norrtälje IK och Rimbo IF. Tidigare så har det spelats tre matcher mellan dessa två lag, men Norrtälje är fortfarande obesegrade.

Under och efter matchen så kommer det att serveras drickbart i baren, samtidigt som det kommer att spelas live-musik.

Fina priser kommer lottas ut på entrebiljetten, Eckerö-linjen delar ut gratisturer till Åland, godisregn och mycket mer.

Nedsläpp:
Den 14 februari
16.30
Norrtälje Sportcentrum

Vi ses där!

Kommentarer
Postat av: Eddie

Smakade den bra? ;)

2009-02-14 @ 22:24:33
URL: http://eddieliljeberg.blogg.se/
Postat av: woxxca

heeeeeeelt seriöst!!?!?! jag är hemma jhos oss nu! vi ska skeda ikväll som alltiod men inatt så sov jag på soffan för att du låg på rygg när jag kom jhem igår å då blior dun 160 xcm bred med ryggen så jag tog mitt täcka å kudde och la mej i soffan och sov jäääkligt skönt eller inte!!! syns uppe och dansar tangoooooooooooo

2009-02-14 @ 23:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0