Min sambo är heelt okej!

Gotten aften los amigos, Yo es un perro!
jag vet vad ni tänker, ska inte iskrigaren vara i Lidingö och kicka bratstjärt? Svaret är nej. För jag ahr något fel på min stjärt, och mitt huvud =S Har varit konstant dålig sen i måndags och jag undrar om skiten släpper snart, det börjar vara lite drygt nu! Aja, GO CALCOOOOOOOONS!!!!!!!!! Vi tar dom ikväll =) Jag tror på 3-2 och en grym laginsats!
Idag när jag kom hem från jobbet så hade lillWoxxen dammsugit och skurat hemma i lägenheten. En doft av manlig frånvaro fanns i mitt hem och jag kände hur nöjd min lilla säl är med livet just nu... Och det känns riktigt bra =)  Han var för en gångs skull värd en belöning!
Så nu har jag varit trevlig mot honom ända sen jag kom hem och vi har pratat om altl mellan himmel och jord under vår middag. Jag har bjudit honom på kycklingfileér och potatisgratäng med 2 såser till, allt för att visa hur mytcket han betyder för mig.... Och nu menar jag det verkligen! Ni borde vara tacksamma också!
Utan vår lilla ål så skulle inte den här bloggen gå runt...  Men med hjälp av hans tankar, funderingar och värderingar i livet så kan vi alla glädjas över små saker som vi annars inte lägger märke till. Vem har t.ex varit glad över att veta att fjällräv inte är en hundras, innan Woxxa la sin briljanta kommentar ? Eller gårdagens inlägg? Jag kan fortsätta i evigheter men jag känner att det räcker så här, det är trots allt myskväll på gång på bangårdsgatan! Vi ska se en skräckis och äta glass innan vi kryper ner i sägen tillsammans... kanske håller handen.... NOOOOT!!!!

Titta så söt min lilla shemale till hemmafru är när han diskar efter maten =)
Haha nu ska jag skynda mig att slå igång filmen innan han hoppar in och ser vad jag skriver FNISS
Take care!

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Tack så mycket Rickard!!! :)

2009-02-20 @ 21:08:01
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: din sambo...

knegar ju på mobergs!

2009-02-22 @ 02:57:06
Postat av: Anonym

Lite dålig uppdatering nu va mister? :)

2009-02-22 @ 20:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0