Min nya sambo

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

Han är tillbaka, mannen,myten, mongoliden =)
Daniel "Woxxa" "Ålis" "Don7an" "Stockarn" "ÅlÅke" Woxberg =)
Han har bestämt sig för att försöka satsa på ett nytt liv här i Norrtan med mig och alla andra! Det började dock inte så lysande.... Hans pappa hann med att såga honom sönder och samman dom minuterna han var här och för ungefär 2 minuter sen så slog han i ett knä i mott vardagsrumsbord.... Så jag kan utan att tveka säga att allting är sig likt med våran Bollnäsexport! han är ändå rät normal när man tänker på vart han kommer ifrån!
Så Daniel, hur känns det?
Joorå hehe..... hehehhe...ehh va? Vad snackar du om? oooohh, aaaiiir (nu sjunger han helt plötsligt)
Jag inser att det inte går att köra en liveintervju med denna människa utan han måste få tid att tänka efter. Så jag kan tala för honom. Han har längtat massor efter mig, ska göra allt för att jag ska trivas med honom i en månad här. Han hoppas att han får jobb så att han kan vara kvar i min närhet och vill inget hellre än att växa upp med mig som granne. En gång drömde han att han var min fru och att jag gjorde illa honom känslomässigt. Han grät som en flicka.
Nu känner jag att jag har presenterat honom på ett värdigt sätt, så nu ska vi ta tag i vår dagliga syssla. GYMMA!!!!
det är dags för mig att komma i form och han med för den delen.. Så nu kör vi, wawawewa!!!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0