Jag är omgiven av dårar =)

Hej igen!
Jag har just varit med om ett historisk ögonblick här i hemmtes lugna vrå...och det är HYSTERISKT roligt! jag har ont i magen för att jag har hånskratat så mycket!!!
Jag och Bea satt och diskuterade hur kor föder barn av någon anledning...!  Sen efter ett tag kom vi in på själva skapelsen av barnet och Bea frågade:
- Amen hur gör dom då?
- Jamen dom kör väl en klassiker bakifrån, som hästar. Eller?
. Men vadå, var har kon sin "sån" då (hon syftar på dess dick) 

Och då dööööör jag!
- HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA har du hört talas om en tjur någon gång?

Båda två avilder i soffan och hon slår mig lite desperat och försöker skylla ifrån sig... Då vaknar snille nummer två till, Daniel Einstein Woxberg, och frågar vad vi garvade åt.. jag förklarade och började tokgarva igen när jag kom till poängen... Woxxa garvar med, men inte lika mycket som mig.. Jag tittar på honom och ser i hans ögon att poletten inte trillat ner, så jag brister ut i ytterligare ett garv och säger:
- HAHAHAAHAHHAHA du fattade inte poängen va?
- hahaha jo det gjorde jag visst det!
- Okej, vad var den då?
Woxxa garvar vidare och säger sen lite tveksamt:
- HÄSTAR!

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Så här sugna var dom på att bli fotade efter sina briljanta insatser här i afton:



Jag återkommer om flosklarna fortsätter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0