HAHAHAHAHHA

God kväll bloggen!!!
Dagen är en dröm!
Jag har fått en ny klubba på träningen som var jättemysig. Jag har blivit klippt av bea och blev jättefin. jag har blivit bjuden på middag av Woxxa och den var jättegod. Nu pratar jag med Julia och vi har ett jättebra samtal...

Ni tycker förstås att jag är ett rikspucko nu, och det är lite tanken bakom inlägget... För hur SKADAD jag än är, så kommer jag aldrig upp i den här killens klass! =)


Med det säger jag god natt världen, imorgon ska jag äntligen få jobba igen!!! Se upp Danne och El Chiefo, imorgon kommer det att vina grejjer runt huvudena på er!!!!!!!!!!!!!!

GOD NATT =)


Ps.
HAHAHAHAHAHAH jag kan inte få nog! Här är ett längre klipp med Rikspuckot 2009 för er som vill  se mer LOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Men vafan håller han på med?!!? Jag skäms för han skull!! Vilken jävla idiot!!!!!!! Hahhahahaa!

2009-02-13 @ 15:19:57
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0