God morgon!

Igår blev det lite för mkt ostkrokar och jag ber därmed om ursäkt för inlägget till min syster. Otroligt omoget, vilket iof passar =) Nu har vi vaknat och jag känner av mitt bröstpass mer än på ett behagligt sätt. Skulle även önska att jag hade cyklat lite mer under hösten för spinningpasset är PAAAAAIN idag..... Så när Woxxa har slutat yla till Eamon "fuck you" eller vad fan den heter, så ska vi ta en liten promenad för att gå ur lite slaggprodukter! I övrigt bjuder inte dagen på så mkt mer innan kvällens träning!
Här är några bilder vi tog igår under Daniels första dag som min sambo:

Här är han vid "skattgömmeträdet"... jag tänker INTE tala om var det är


Här är Bea på Trädis.. otroligt hur lätt det är att inbilla en tjej att kameran inte fungerar... men nu vet du det iaf Bea, att bara för att displayen är spräckt så fungerar fortfarande kamerafunktionen.. Den är beroende av linsen, du vet det där lilla hålet som ofta sitter bak på mobilen =)


Här är Retardet på sin favoritsak på gymmet, Pilatesbollen... hyffsat gay!


På gymmet, och än en gång fungerar kameran...skuuumt?


Avslutningsvis så lägger jag in en bild på en bil jag fotade inne i Sthlm för länge sen (jag vet, jag har väldigt lite liv t.o.m inne i huvudsatden...) som passar in otroligt bra här för. Den ger mig en klassisk "2 flugor i en smäll"... eller egentligen hela det kvinliga könet + Woxxa, så det är en rätt bra känga!  Woxxa är Mr. 0 koll personifierad så det är inte så mkt att argumentera om. Tror man att en hundvalp i koppel nere i tunnelbanan är en Fjällräv så behöver jag inte tillägga så mkt för att styrka min  sak... Den andra kängan går till kvinnor + teknik, för det är verkligen en omöjlig ekvation! Jag vet att alla männ håller med mig men inte ni kvinnor. But it´s a fact, you suck!



Det enda argumentet som jag kan tänka mig att köpa i den frågan, är att ni "låtsas" vara dåliga för att bli undsatta av oss karlakarlar! Det är ju inte så, men själva tanken på det kittlar lite... Föreställ er följande:
Ni är ute och går i stan, när ni hör en röst bakom er:
- Ursäkta herrn, skulle ni kunna hjälpa mig med en sak?

Ni vänder er om och står plötsligt ansikte mot ansikte med Elisa Cuthbert... Hon har köpt en ny TV och vill ha hjälp med att hitta "on" knappen på den! När ni ändå är där så hjälper ni henne att sätta in batterier i fjärrkontrollen OCH installera alla kanaler. Talar om för henne att man inte behöver jobba på ett TV-bolag för att få göra sådant och att det egentligen inte finns någon "Robert" som äger alla boxar...
Det här är ju vardagshändelser för oss männ och jag tycker att vi ska ha lite cred för det också! Ja menar, hur många ggr har man inte varit tvungen att hjälpa en dam i nöd ute på parkeringen då hon har glömt bort vilken av dom två knapparna hon ska trycka på för att öppna bilen? Och sedan talat om/ visat att det faktiskt går att öppna dörren med nyckeln också ifall man av en händelse skulle få slut batteri i dosan... Eller den mest klassiska av alla problem av det här slaget:
Koppla in en DVD.... Jag har nog aldrig sett en kvinna som kan koppla in en DVD på ett korrekt sett med bioljud och allt vad som hör därtill...

Men nu ska vi inte gnälla, ni är ju bra på annat... Städa t. ex... (ooooo) haha Skämta...NOT :D
Här är en bild på mina nya dammsugare..alla som vill får komma och prova den



Ha en bra dag allihopa, vi ses på Elgigantish

Kommentarer
Postat av: fia

jag kopplade faktiskt in både dvd med alla tillhörande högtalare och baslåda hemma hos mig själv din norrländska skitstövel! Kvinnor kan visst, vi tycker bara det är skönare och mer bekvämt när män gör saker åt oss :)

2009-02-05 @ 11:52:14
URL: http://dribbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0