God dagens!

Nu känner jag att jag är i balans med mig själv igen. Igår blev det stortorsk med hela 10-1 mot Vallentuna! Lite trist att det rann iväg på slutet, för fram till halva matchen var vi med och oroade lite. Men när dom fick in 3-1 på en "halvchans" så kändes det som att luften gick ur oss. Innan perren var slut så hade dom 5-1 och i tredje var det en klassisk kollaps =(
Men nu har jag tagit en löptur för att rensa skallen och sedan ätit mat med min käre sambo Ålis så nu känns det bra igen! Jag sitter och funderar på vad jag ska ta mig till fram till klockan 17.30 då det är dags för gym...
Det blir nog inte mkt alls faktiskt...
Jag har funderat på att börja skriva en saga bara för att fördriva lite tid, men jag har inte riktigt klurat ut inledningen.. Men med tanke på att den skulle bli snodd av H.C Andersen och grabbarna så fort jag avslutat den så känns det inte så värt. Titeln jag har tänkt på ett tag men kommer inte på något bra, nån kanske har något tips? Först tänkte jag på typ "Hubbes magiska äventyr" men det känns lite vanligt.. "Pelle pratsjuK" är en annan titel..  "Den Söte Bondens äventyr" kanske?  =)
Vi kan göra så här, om nån kommer med en bra titel så lovar jag att köra igång.. Man får gärna ha lite funderingar kring vad det ska handla om, eller om man vill ha med någon särskild attribut, något "magiskt" föremål osv osv... Jag ska spåna vidare idagså kanske bokens första kapitel släpps under morgondagen =)

Och jaa, jag börjar vara ganska trött på att gå hemma hela dagarna och det är därför jag hittar på en massa tjaffs att fördriva tiden med...
Nu ska jag svära på min egen blogg så alla känsliga läsare ombedes att sluta ögonblickligen!!!!.

T.o.m träningen har börjat kännas enformig =(

TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0