En liten godnatt saga

hej hej!
Nu är det äntligen dagen innan en hel arbetsvecka =) Det har det inte varit sen december förra året! Men man vet aldrig, det är murning på schemat så blir det för kallt kanske det skiter sig... NOT! Jag ska stå ute i skoteroverall om det krävs!
Kvällens Saga är signerad min käre sambo och skedkamrat D. Woxberg som allt som oftast bjuder på små guldklimpar!
Den här är en vecka gammal ungefär och utspelade sig på Nautilus gym, anledningen till att jag inte lagt upp den tidigare är att han har skött sig så bra här hemma... men nu kan jag inte hålla mig längre! Det kliar i hela kroppen och jag känner att jag måste få dela med mig.. Hoppas inte han läser det här för då blir det väl kudden över ansiktet sen när jag somnat eller nåt  *snyft*
Vi gick från gymmet och passerade hotellets pool, som för tillfället är tömd på vatten för att den ska rengöras. Woxxa tittar fundersamt ner på botten och jag känner att det är något på gång. Ni som inte känner Woxxa tror säkert att jag ljuger, hur kan jag säga så? Men det är sant, ibland så kan man känna/ana att det är sattyg på gång i den mammens huvud. Han är ofta lite dimmig i blicken och befinner sig i sin egen värd. Man kan titta honom i ögonen och ställa en fråga utan att han ens reagerar.... Och precis så var han denna ljuvliga dag =)
- Undrar hur mkt vatten den där poolen rymmer egentligen!
- haha jadu, det är ganska många tusen liter vatten...
- Undrar hur lång tid det skulle ta att fylla upp den med en 1-liters behållare?
- Ja det beror ju på hur långt bort du går och hämtar vattnet, men det tar nog skapligt med tid... Ska du testa?
- Undrar om vattnet hinner dunsta typ innan man hinner fylla upp den?
- HAHAHA ska du hämta vatten i Saharaöknen eller? HAHAHAHAH
- Men sluta, det var inte så jag menade!

Jasså inte det.... Hur menade du då min kära vän? =)

God natt önskar jag och min älskling:

mannen, myten.... mongot =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0