Eiihhtt blauhw-mähhrrke

Hej där!
Jag vill bara visa alla Vallentunalirare att jag spelar med ett 5 dar gammalt blåmärke ikväll... så att ni förstår hur hård jag är!  Och då är jag ändå vekast i laget.

Kolla...

Man kan lätt tro att jag har sprungit in på Norrtälje Sjukhus och tagit kort på en likblek pensionärs lår, men jag lovar, it´s all mine !!!
(alla jag frågade vägrade)

Matchen ikväll kommer att bli en tuff uppgift, dom torskade senast mot Åkers.... som vi i våran tur vann mot förra veckan....  Men vallentuna är tunga och nu är dom dessutom revanschsugna... hur ska man kunna slå dom?
Jag har funderat hela dagen men jag har inte den blekaste...
Så till min hjälp har jag tagit Calcons  # 10 =)
Den snabbskrinnande (och just nu magsjuke) Jimmy back:

Rickard says:

Hej Jimpa!

Hur är läget?

Jimmy says:

Tjennare käre lagkramrat o vän!

Jotack, det är helt okej här efter vissa omständigheter.

Rickard says:
Ja jag har berättat för mina läsare att du har drabbats av magsjuka i dagarna så vi är med i tugget!

Det innebär att du missar kvällens batalj mot vallentuna... Vad har du att säga om dom?

Jimmy says:

Ja vad säger man?

Ett tippat topplag i årets Div.2, från de flesta håll kan jag tänka mig.

Som hittils, efter drygt halva alltvåan spelad, motsvarat de flesta förväntningarna.

Rickard says:
Bra sagt!

Vad tror du då om kvällens möte...har Calcons någon chans utan dig i truppen?
 Jimmy says:

Jadu Ricardo, ett Calcons med uppåtgående trend, trots ett litet fall tillbaka senast i fredagens drabbing emot Värmdö, tror jag ska kunna bjuda upp till kamp ordentligt!

Tyckte vi gjorde det riktigt bra där borta i premiären i Höstas.

Rickard says:
Kloka ord och jag hoppas du har rätt! Vi får väl lita på att tje Star* gör sitt nu när inte du kan vara med och plocka bort George ;)
Men nog om matchen, nu vill vi veta lite mer om hur denna ödmjuke snickare är på hockeyplanen?

Styrkor respektive svagheter:

Jimmy says:

Haha ja, vi alla vet ju hur våra drabbningar har slutat de senaste gångerna, kan vara en förklaring till att George tog ett Matchstraff sist hemma på farmen.

Jimmy says:

Oj, jaha....

Ja, det hade nog inte gjort något om Nr. #10 hade varit någon decimeter längre och några Kilos tyngre..

I övrigt så har jag nog ganska tur som är något sådär kvick.

Rickard says:

Som sagt, väldigt ödmjuk

Vad tillför du laget i omklädningsrummet då?

Jimmy says:

Tror nog att jag kan tillföra lite glädje emellanåt, då humöret inte brister efter lite sämre insatser från min egen sida.

I övrigt så har jag fått agera lite slagpåse på senare tid, med gliringar ifrån höger och vänster i omkl.rummet, efter oönskad frånvaro?

Men det har sin tjusning det med.

Det får man ta med en nypa salt, och det gör jag så gärna för grabbarna.

Rickard says:
haha ja jag kan instämma på att du får ta en del skit, men som sagt, du tillför en hel del glädje också

vem skulle du vilja säga är lagets största mupp?

Jimmy says:

Med handen på hjärtat svarar jag #81 Granberg. Ständigt i centrum och sällan tystlåten!

Även om jag tycker mupp var att ta i, Erik är en go prick.

Rickard says:
hahaha Härligt med ett ärligt svar och jag kan inte annat än instämma

Avslutningsvis så skulle jag vilja be om ett slutresultat på kvällens drabbning, samt ge dig möjligheten att lufta några tankar om precis vad du vill

Jimmy says:

Okej, jag vågar inte riktigt kläcka den nöten ännu...

Men ett taggat Calcons kommer klart att sätta Vallentuna skeppet i gungning.

3-3 säger jag, med vågen lite mera till fördel Vallentuna, en uddamålsförlust vore fördjävligt!

Rickard says:
Guld!!!
Tack så mycket för att du tog dig tid och krya på dig nu så vi får kriga ihop på lördag mot Rimbosluskarna

Jimmy says:

Tack själv Rickard!

Så vill jag gärna kunna läsa imorgon då jag stiger upp imorgon på Norrtäljetidnings Framsida:

Norrtälje vinner igen!

- Nr #5 Väger visar vägen med en präktig Open Ice!!


Det vore inte helt fel Jimpa...


GOOOOOOOOO CALCOOOONS


Kommentarer
Postat av: #10

fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, jag är så taggad!jag har längtat :D

2009-02-10 @ 22:16:55
Postat av: Rickard

Haha =)

På lördag smäller det ;)

2009-02-11 @ 14:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0