Du och jag Chesney

Hey you! =)
Har ni ofta den där känslan att idag är min dag?
Näe jag vet, inte jag heller, men idag så är det faktiskt så! Jag vaknade klockan sex i morse, klarvaken med en person i tankarna... Så jag gick upp, åt lite frukost och drog i väg ett "miss you" sms. Sen satt jag mig ner i 2 h och skrev ett brev till farmor och farfar innan jag bestämde mig för att gå tillbaka till sängen och skeda Woxxa igen. Jag hann just sluta ögonen, så ringer chefen och sgäer att jag ska få jobba imorgon och en del i nsäta vecka =) FATTA LYCKORUS!
Log mig själv till sömns och när vi sedan vaknade så var jag PÅ G! Så vi åt frukost, löpte upp till gymmet (och jag postade brevet i steget..i mina gröna joggingbyxor som tillhör min syster och därför är lite små..) och körde ett hårt ryggpass innan vi sprang hem igen! Nu har jag just serverat Woxxa lite mackisar och köttbullar och slagit på Cable Guy för lite eftermiddagsmys =)
Jag behöver inte oroa mig, men jag hoppas träningne går bra ikväll också!!!! =)

Du och jag!

Vi hörs ikväll =)
KRAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR

Kommentarer
Postat av: isa

2009-02-12 @ 19:46:38
URL: http://ryderborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0