Äntligen hemma

God kväll!
Som ni et har jag vart i Oslo på myshelg hos Jullan, och den har varit riktigt bra!
men nu efter 8 timmar i en smått försenad buss och sedan träning så känner jag mig rätt slut. jag åt lunch vid drygt halv ett, sen blev det inte mer... Förrän för 30 minuter sen! Jag tänker inte avslöjja hur mkt jag åt för jag vill inte bli något utställningsdjur som små kineser och tyskar kommer för att se. Ni kan ju tänka er själva, hoppade av bussen i Norrtan 3 minuter i sex... och vår träning började 6... jasg var på is 14 minuter över sex... jaa resten kan ni ju föreställa er själva!
Nu ska jag göra min egen lilla tjuren Ferdinand och slappna av. jag har en Texas Pecan vid min sida, ligger i mjukisar och på TV:n drar Jason Bourne snart igång nästa uppdrag... The Bourne Supremacy =)
jag återkommer om helgen i ett utförligare format imorgon, nu ska jag slappa!

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0