Vad vill man vara då?

God morgon på er alla bloggisar =)
Igår så hade jag det jättetrevligt uppe på Beas kräftskiva! När vi kom dit så var dom verkligen i apstadiet så vi fick börja med att presentera oss som på ett AA möte. Ni vet, hej jag heter Rickard osv osv.... Så förhoppningsvis går några pojkar och flickor omkring och tror att jag är en frimärkssamlare vid det här laget =)
Jag och Danne höll en väldigt låg profil inne i huset för det fanns gott om dom som tog ton. Anna t.ex ( nu ska det sågas) Hon var så waaasted att hon gick runt och dansade "porrigt" mot folk när dom stog och pratade. Sen satte hon sig med mig och Danne i en soffa och då fick vi garva. Hon sluddrade och sluddrade och bytte ämnen och var allmänt obegriplig. Det nya ordet är Keschokla´ (Kexchoklad) som hon desperat försökte säga 20 ggr utan framgång. Hon asgarvade sådär vulgärt som bara en riktig full tjej kan göra och det är ju så fruktansvärt kul när man är nykter.. Been there om man säger så =) Eller jag har inte skrattat som en full tjej, eller jo det kanske jag har iof... men äh ni fattar!
Många andra profiler där som också bjöd på sig själva...
En jättefull Ida stod och myste med Beas mamma senare på kvällen, pussade och kramade på henne när vi skulle åka därifrån. Ville stod och skrek Jari Kurri till Beas farsa, vilket jag tyckte var OTROLIGT kul ( hon heter Outinen i efternamn)Haha just ja, Jag vet namnen på alla Idas (ska vara ödmjuk och inte nämna efternamamn) ligg genom åren, Samt ålder på en del av dom =P Hahahah "Koppla in och koppla ur!" Och det roliga är att jag och Ida aldrig har pratat med varann förut..... hahahahahaa =) Så jag hoppas att du läser bloggen Ida, så du kan få dom där klassiska skuldkänslorna =)

Efter Beas fest så åkte vi ner på Trädis där Dala och Grana satt på bögkväll bland en massa hårdrockare och emo:n. Riktigt lite folk ute... Alla måste ha vart på Mobergs som vanligt då.. Så vi åkte till Grana och tittade på hans lägenhet, Riiiiiktigt nice" Grana är möbelsnickare så han har byggt det mesta själv (inkl.köket)... Riktigt fint!
Det är en sak som jag tycker är rätt underligt och skulle vilja ha svar på ;
 Alla man pratar med hatar Mobergs och ska absolut inte dit när fetsen börjar på kvällen. Kvart i tre så står man med 90% av festens deltagare och transdansar till "Alla som inte dansar..."
Dom andra 10 står i baren och tar den där RIKTIGT nödvändiga sista groggen som ger sängsnurr och en GRYM baksmälla haha =) Varför är det samma visa varje gång?

Idag så ska jag följa med Dala till IKEA i Uppsala och ögonshoppa lite grann. Eventuellt så köper jag en bastu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0