vad fin du är lilla toalettstol =)


Jag orkar inte gå och lägga mig, det är roligare att sitta här och mysa med DataPeter =) Jag kom och tänka på hur mycket jag älskar toalettstolar, dom har ju så fruktansvärt många funktioner! Man går ju till toa av olika anledningar;

Behovsbesöket:
Den absolut vanligaste anledningen till att man går på toa och anledningen till att den uppfanns.

"Piffbesöket"
Förekommer bland kvinnor (och män som vill ha stock) som är "ute" på en middag t.ex. man går helt enkelt in på toan och kollar läget, bättrar på smink osv så självförtroendet blir på topp! Intressant att veta är att det var här hela den här "följer du mig på toa"  grejjen bland tjejer startade. Något som till en början användes just för att man skulle hjälpa varandra med make up osv. Idag så har den moderna kvinnan tagit det ett steg längre, man följer med sin väninna in när hon ska kissa så hon slipper vara ensam. Det är också tack vare det här besöket som nästa punkt uppstått, nämligen

"Hemlisbesöket!"
Även här får jag lov att säga att kvinnor är gravt överrepresenterade. Man går alltså in (och här kan vi snacka hela gäng med kvinnor ) på toaletten och pratar hemlisar med varandra. Eller skvaller kanske är ett bättre ord. Vem som varit ihop med vem, vad han sa till den personen tidigare under kvällen och hur stort organ en annan kille har. Det är också vanligt att toaletten brukas som terapirum bland par och då får vi

"Relationsbesöket!"
Helt enkelt  ett par som utnyttjar toaletten till att diskutera sin relation och då ska jag säga att det ofta handlar om VÄLDIGT intelligenta samtal. Det kan t.ex handla om att jag som kille tittat på en person när hon anlände till lokalen och därmed är kär i henne, enligt min överförfriskade tjej då... LOL är allt jag har att säga om den saken.

"Prata med sig självbesöket"
Här hoppas jag att alla känner igen sig, annars måste jag hävda att jag har hört det här av min kompis kompis systers pojkväns storebrors farmors gamla knähund Hugo. Den här situationen uppstår när man är överförfriskad och just har gjort ett klassiskt toalett besök. Det går ut på att man efter besöket stannar man sedan kvar en längre tid och helt enkelt pratar med sig själv. Standardfrågor är "tjena snygging, har jag kul ikväll" "Jag ser ju jävligt bra ut måste jag få säga till mig själv, får jag inte lugga ikväll så är det något fel"... Sen kommer man tillbaka till verkligheten "Nej sluta nu, nu får jag uppföra mig, jag vet att det inte blir något ikväll heller så varför drömma?" Sen avslutar man med "Vad är det för fel på mig, varför står jag här och pratar med mig själv, det är inte okej!! Eller är det det?" Sen garvar man under tiden man lämnar muggen p.g.a att man tänker "tänk om någon hört mig nu HAHAHAHAH "

"Stockbesöket"
Det här är något som jag aldrig upplevt men är säkert vanligare än folk tror. Löns inte att klä in det, folk som dunkar på varann i äkta porrfilmsanda inne på en offentlig toalett.

Det var allt för nuet, jag skulle kunna skriva lite om "skepnadbesöket" "fågelungebesöket" "glassbesöket" osv men jag har helt enkelt inte tid, nu ska jag upp och spela ishockey. Jiiipiiiieee jag ska spela ishockey!!!!! =)

Kramis


Kommentarer
Postat av: Michaela

Är du säker på att du inte lider av en allvarlig sjukdom? Hur ploppar allting upp i ditt huvud unge man? :) tack för igår btw.

2008-09-27 @ 16:43:35
URL: http://michaelaronneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0