Vad är egentligen en vegetarian?

God morgon alla Bondefans all over the world!!! =)
Dagens inlägg kommer att innehålla en mkt spektakulär konversation som jag själv varit med om och som satt tron på det kvinliga släktet på prov!
Den här tjejen bor tilsammans med 4 andra tjejer i en lägenhet och dom är vegetarianer. det har jag hört massor av gånger. Dom äter qorn i alla möjliga format just för att dom är vegetarianer... Och ajg är ju köttfantast så jag satt och hetsade om proteiner osv...så säger tjejen plötsligt att "hon äter ju fisk iaf!"
- Jamen snälla du då är hon ju inte vegetarian?
-Jo men hon äter ju inte kött utan bara fisk. Eller jag tror det i alla fall. Jo men det måste hon göra, hon äter ju skaldjur....
-hahahahahaha( Rekordgarv) så du menar att fisk och skaldjur inte är levande djur alltså?
- Ehh jaa joo det är dom ju.
-Jamen då är hon ju inte vegetarian, hon äter inte kött helt enkelt!
......... Tystnad*




              Grönsak?

Nu blir det bullbak innan matchsamlingen, vi har alla olika uppladdningssätt =)

Kommentarer
Postat av: Karin

Äter man bara vitt kött kallas det semi-vegitarian, men man kan nog inte kalla sig djurvän :P Fiskar har väl också känslor? Eller som Kurt Cobain sjunger "It's okay to eat fish cause they don't have any feelings". Vem vet, dom är iaf inte lika söta som en kossa ;) Kanske där det ligger.

2008-09-23 @ 15:41:29
URL: http://fagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0