Usch

Vad less jag är mitt msn nu då..
Inte mkt att göra åt, bara att gå och lägga sig och förbereda inför helgen =)
Jag var för övrigt med på hela träningen idag, eller jag spelade inte, men jag var med under övningarna och löpningen... Kändes helt okej och jag hoppas det känns lika bra imorgon !? För det är ju freeeedag!
Nyss var Woxxa, Bea och Anna förbi och snackade lite skit i typ 10 minuter, Bea fick tillbaka sin halsduk som jag inte gett min granne. Eller jag försökte ge den till henne men hennes katt vägrade använda den, för billig tydligen =P
Nu är Msn igång helt plötsligt så det kanske blir ltie röjj innan sängen kallar!  Orkar dock inte skriva mer,
Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0