Tung förlust och sen kväll!

hej alla bliggosar =)
Ikväll så har NIK varit iväg till Vämrdö och fått smisk med 7-3, totalt utspelade och stundtals förnedrade. I målet hade vi en finne som förhoppningsvis inte får dra på sig något annat än en varm jacka till hemresan asap!!!! Men man ska inte lasta honom för allt, vi var lätt slöa allihop. Positivt med matchen är att Micke Larsson (vår materialare) fyllde 50 år idag och bjuder på smörgåstårta på fredag =)
Så mycket mer har jag inte att säga om matchen, tycker vi lämnar den. Dagen har varit bra annars, jobbet gick fint och imorgon väntar nya äventyr. GUD vad jag längtar tills väckaren ringer om lite mindre än 6 timmar....
Imorgon ska jag hämta ut min mobil från lagning så nu hör jag snart när folk ringer mig =)
Skiter i det här nu, sweet dreams!!!

Kommentarer
Postat av: #11

#11 va ju inte med kan ju varit därför ni förlora!!? ingen spets framåt då!! =)

2008-09-24 @ 15:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0