Trött som få

Hej alla bloggfantaster!
jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men jag orkar inte skriva nåt just nu... Igår var jag nykter (inne på 6:e veckan utan en droppe =) och ikväll lbir det nog likadant. jag har just sovit typ 2 timamr till min Westlife DVD och känner miga llm'nt förstörd. Enligr tykten så ser jag "överkörd ut"
Men en sak har jag kommit på trots att jag inte är i toppform.
Säger man Moa Karin riktigt fort så blir det Morakniv till slut. Testa så får ni se! jag har haft en riktig försöks"kanin" här som kan bekräfta saken. 

Se Rhapsody in Rock ikväll, Wells äger!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snart tommer jag

2008-09-20 @ 17:06:12
URL: http://challans.blogg.se/
Postat av: andra sidan atlaten

de är inte ens close att bli morakniv... jag börjar ha "second thoughts" om denna blogg som silvstedt skulle uttryckt det!

2008-09-22 @ 05:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0