Trött kille..

God natt alla vänner!
jag har tränat klart nu och känner att sängen lockar mer än nåt långt inlägg om jag ska orka kliva upp 05.00... Jag hann dock prata en snabbis med min kusse "over there" ikväll, han lirar träningsmatcher och står i just nu. Det gör jag med. han möter DALLAS, CHICAGO, COLORADO osv osv osv.... jag möter, Gnesta, Skarpnäck och Värmdö!
Hans fans har silikonbröst och en massa pengar, mitt (!) är 15 år, överviktigt och har tandställning.....
I veckan så träffade han kungen när dom kollade på Corvettebilar tillsammans.... jag träffade Woxxa när vi sålde min bil till en turk för 1000 :-..... jag tror iof att Woxxa och kungen har mkt gemensamt, och då menar jag itne sttusen haha!
Meen jag är lycklig för det jag har och för det han har =)
Så jag ber er alla hålla tummarna för mig i min seriepremiär, och speciellt för Jonte i sin! Den väger lite mer =)
Lycka till nu kutin, vi är alla stolta över dig!!!

Ps. har det hänt att ni kört tvånudd och Datsyuk gått ner och nöffat? haha du vet att Jim gör det allt för ofta =P

Sweet dreams everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0