Trött....

Vet inte vad jag ska skriva. Inte mycket är på gång uppe i verkstaden en söndagkväll som denna.... Har torskat mot Åkers med 4-3, torts att vi var bättre än dom. Hälften av deras lag måste ha fin släkt inom skogshuggarkoncernen.... Min rygg pajade efter morgonpasset och sen blev det bara värre. Klev av efter 2 perrar och nu kan jag knappt gå upprätt. eller nej, jag kan inte det. Jag skulle vilja ha en kundvagn i lägenheten som jag kunde hänga över, det är typ den enda positionen som inte gör ont. Hoppas det släpper tills imorgon bitti, eller iaf lugnar ner sig, annars kan det bli en hård dag för #5 =)
Glädajande är dock detta:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/article3267717.ab
Kusinan min gjorde landslagsdebut i helgen!!!, och nyss så gjorde han ett mål och assade till ett när dom vann mot Finland. Min andra kusin lirar i NHL i världens bästa klubblag (just nu). Min bror är bäste back i sitt lag i div.1... Jag ehh.... jaa vad hände med mig då?  Jag tycker om långa skogspromenader =)
Man kan ju inte få allt har jag insett. Jag är så nöjd/glad för deras skull så det gör inte så mycket. Allt man kan göra nu när tåget redan gått för egna framgångar, är att försöka hålla sig på god kant med dom så man får VIPbiljetter =) Torr nog att den här snickargrejjen kan vara en bra grej för mig. Dom låter mig jobba lite hemma hos dom, sen kan jag faktuerar några tusenlappar för att ha byt ent glödlampa t.ex.... Great succés! Näe skämt åsido, Fy fan vilket släktträd jag har redan nu, och det är länge kvar tills jag trillar av pin även om jag går som en 95åring i dagsläget. Nu ska jag sluta dom blå och längta i sömnen tills väckaren rigner! Tar jag mig ur sängen ska jag göra ett seriöst försök att hjula =)
Sweat Dreams everybody! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan inte vart lätt idag! Tycker synd om dig.

2008-09-08 @ 09:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0