"Svordom"-DATA!!!

jag får damp alltså! Nyss la mitt trådlösa tangentbord ner verksamheten så jag har varit tvungen att löpa ner i källaren och hämta mitt gamla. Det var iof inte så oväntat iom att jag haft cider utspillt på det sedan januari i år... Sen när jag väl fick in den skiten så la mitt Msn ner verksamheten.,,Jippie! Detta tar jag som ett tecken från Gud så jag kommer inte göra så mkt mer på datan ikväll, utan det blir mat alldeles strax sedan TV. Mästerkocken annonserade att det är 5 minuter kvar tills torsken är serverad och det blir lagom, jag är rätt hungrig nu. 4 fileér, två stora potatisar och två morötter ska nog kunna stilla det en stund iaf =) Sitter och funderar på vad jag ska göra fram till Idol, jag hinner ju itne se en film..visst ajg kan se lite grann och sen pausa, men jag tror det blir Idolklipp istället. Jag är lite nyfiken på hur det gick för min tjocka grek igår. han som vart med nån säsong tidigare. jag gillar honom, bra röst och rätt skön kille. Hoppas han gick vidare =)
SE IDOL!!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Neeejmen, msn:et trasigt :/ Undrade just vart lilla msnnörden höll hus ;)

2008-09-17 @ 20:47:42
URL: http://jenkaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

min dräkt är prövad nu.. mucho najs hahah

2008-09-17 @ 21:05:57
Postat av: Alexandra !

Ja det är jag verkligen! Väldigt mycket fest bara, från fredag morgon till måndag kväll!:) Helt ok! :D Fortfarande sliten!

Har Gud sänt ngt tecken på att du får blogga vidare tro? Hoppas det!:)



2008-09-18 @ 17:03:05
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0