Som mejseln i handsken

Hej allihopa!
Ikväll så har det hänt en mycket mycket skön sak efter vår segermatch mot Värmdö med 4-3. Det är så här att när Woxxa gäspar så sticker jag alltid in ett finger i munnen på honom, vilket gör att han kommer av sig. Funkar skitbra jag lovar =) Så har jag hållit på i 2 års tid nu och Woxxa har sagt att han kommer att bita mig om han får chansen. Men så snabb är han inte såklart. men ikväll trodde han att han var det. Han gäspade och jag satte min vana trogen in fingret (handske på) i munnen på honom. Och han fick mig...trodde han. Men i själva verket så satt han och bet på en skruvmejsel jag hade med mig. Han tittade lite nöjt på mig och frågade om det inte gör ont? Då började jag tokgarva så han släppte sitt mördarbett och jag tog av mig handsken... Hahaha hans min när jag tog fram skruvmejseln var inte av denna värld HAHAHA =)

Först blev han förvånad, sen nästan rädd och sen började han också garva. Så jag antar att hans tankebanor gick ungefär såhär:
Vad faan, hur kan han ha en skruvmejsel med sig hit, och hur kan jag ha missat den? Vi har ju sett match i två timmar... Sen gick han in på, hjälp, tänk om jag bitit hårt och gjort illa mig i tädnerna... Och sen trooor jag att han täntke nåt i stil med att det kan bara vara en sjuk man som gör så där. Rickard.... =)
Så jag sitter här hemma och småmyser nu, efter att ha gått hem från Arena med Walle och Danne. Vet inte om det berodde på mejseln, men Woxxa vägrade skjutsa hem alla barn efter middagen...
Så vi gick och snackade om matchen och andra sjuka saker som inte ska nämnas. Stort att jag lånade ut min väst till Walle för att han hade längre att gå än mig. Vilket innebar att jag fick springa sista 400 genom stan och flaxa för att hålla mig varm.  Det är kärlek mellan män det!
Nu har jag just avslutat min garderobsmake over, vilket innebär att alla sommarkläder är nedpackade i förrådet och vinterkläderna snyggt och organiserat ligger i hyllorna =) Det känns illa att erkänna att sommaren är slut, men det blir lite mildare om man gör det med stil och finess. Tror jag har hållit på ca 3 timmar allt som allt. Men nu är det ordning och reda på ett smått gayaktigt vis. Jag vill inte dra alla lords över en kant och säga att ni har ordning runt er, eller jo det vill jag. Generalisering och mångfald är framtiden, den självständige individen går fetbort!
Mkt mer kul hände inte idag, det har vart rätt segt och jag har mest längtat efter kvällen. För imorgon så ska jag ju få börja jobba igen efter en veckas total missär =)  Lycklig på ett sjukt vis är jag.
Ha en trevlig kväll allihopa, NIK vann enkelt så ni kan sova gott!

Nattiskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0