SM i tortellini

God kväll! Jag känner att det var länge sen jag gjorde tortelliniröra och bestämde mig för att göra ett försök ikväll. Jag har inte ens försökt uppskatta "lagom" till några lunchlådor, utan jag gjorde ett lasss på känsla. Och nu har jag just lagt locket på den sista utav  6 lådor.... Tur att det finns frys =)


Kvällens träning bjöd på en otrevlig överraskning, vi hade "individuella sponsorfoton"! Det är iof ett trevligt sätt för laget att dra in pengar, men det är inte trevligt att ha 1,5 cm hår som inte går att styra över huvud taget. Så jag kommer troligtvis att tvingas ta om kortet om en månad för inte ens farmor kommer att köpa det. Vem vill ha en "blöt" igelkott? Så det känns ju sådär, liten knäck på självförtroendet så nu är jag snart nere på normal nivå.... Illa! Nu sitter jag och tjaffsar med syrran om maskeraddräkt inför Woxxas fest. Jag har funderat på att vara häst som sagt men det kan nog bli varmt.. Så nu har jag nåt annat spännadne på G =D
Trevlig kväll alllihopa, nu ska Bonden sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0