Oj oj oj, nu bränns det!!!

Hej alla, jag har en klump i magen!
Det är en kille på väg hit för att hämta Forden... Jag har alla papper och vi är överens på alla vis.... Det kan inte gå fel! Men ändå så är jag skitnervös hahahha =) Jag lovar nåt kommer skita sig så Woxxa är på väg över för att vakta mig =)
Han är iof ingen större trygghet ifall det skulle hetta till, med tanke på att han ska på solarium direkt efteråt haha!!! men han ser ju stor ut och repsekt är viktigt =)
Shit jag är nervös! jag har lust att springa runt och skrika som jag gjorde hemma när jag skulle iväg och mönstra... Minns du det pappa? haha =)
Nej väx upp! Du har försökt sälja en bil till en turk utan ägarbevis, vad är det då för problem att sälja den till en svensk Henrik som du döpt till Forddåren på din mobil?
BOYAKA nu känns det bättre, snart har jag bilen ur världen =) Återkommer......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0