Oj oj oj

Efter en händelserik dag utan några försäljarframgångar känner jag att det är dags att träffa John B. Orkar inte fundera på vad det var för mupp som höll på och tjaffsade med mig. Så om nån av er läsare har gjort det, grattis ni fick mig...Big time! jag tror helt seriöst att det är samma turk som jag blev osams med förra gången som har försökt sig på en "Payback"... Synd bara att han blev våldtagen igen =) Visst gick jag på det  ett tag, men det är ju inte århundradets blåsning... Sen så kan han ju inte vara speciellt nöjd med avslutningen på det hela med tanke på att han slutade höra av sig. Extra skönt är också att jag flummade lite med telefonen, matlagning osv under tiden jag väntade, för jag antar att hans mål med "cupen" var att förstöra min kväll ellr nåt. Lol.
Bättre än så får du försöka om du ska rå på en kille som äter frukost på regelbunda tider. Yeah, owned!

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0